Ine swinnen Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 hallo ik heb een vraagje, ik was naar mijn konijntjes aan het kijken en ik merkte opeens dat mijn vroutjes konijn ballen heeft gekregen, enkele weken geleden had ze nog gewoon een lang streepje maar nu heeft ze lang het geslachtsdeel twee ballen en boven haar geslachtsdeel heeft ze ook een balletjes maar nu is mij vraag ook de vader en moeder van het konijn zijn broer en zus misschien dat het daarmee te maken heeft en ze is in augustus 2017 geboren alvast bedankt x
Evee Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 Ehh nee. Je bent gewoon mis geweest met de geslachtsbepaling, en jouw vrouwtje is geen vrouwtje maar een mannetje. Van inteelt krijgt een vrouwtjes konijn geen ballen Edit: in heel enkele gevallen komen er rammen met gespleten penissen voor, dan lijkt het dus op een vrouwtje en is een vergissing in de geslachtsbepaling begrijpelijk, maar is het een mannetje. Maar dat zijn echt uitzonderingen. 1
BaasjevanBakkes Geplaatst: 21 maart 2018 Geplaatst: 21 maart 2018 sorry maar hier moet ik dus een beetje om giechelen. Door inteelt een vrouwtje met ballen creëren. Zo worden er een hoop dames met ballen geboren in de konijnenwereld haha! Als je er een foto van maakt, kunnen we meekijken. Misschien een idee? Of toch even naar een konijnkundige DA gaan om hem opnieuw te seksen
Aanbevolen berichten