Ga naar inhoud

Dwangvoer


lavender

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

mijn konijntje is laatst onder narcose geweest en nu eet hij amper meer van zijn normale voer. Nu wil ik hem dwangvoeren, maar mijn zakje dwangvoer is over de datum. Of naja, er staat op: best by: october 2017. Is het erg om dat nog te gebruiken want het lijkt me niet dat zoiets echt slecht wordt als het nog helemaal dicht heeft gezeten. En weet iemand hoe snel een konijn zich weer beter gaat voelen na een narcose? 

 

(Ik ben overegins nieuw hier dus hoop dat ik dit juist heb geplaatst) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is donderdag onder narcose geweest om zijn traanbuis uit te laten spuiten. Hij at vrijdag wel oke, maar ik heb sinds zaterdagavond geen nieuw voer meer in zijn bakje hoeven doen. Hij is best wel suf sinds de narcose. Wortel en peterselie eet hij wel graag nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben naar de dierenarts geweest en hij is waarschijnlijk niet goed uit de narcose gekomen en hij heeft verhoging. Heb nieuw dwangvoer mee gekregen en medicijnen om zijn darmen wat meer op gang te krijgen (en pijnstilling). Hopelijk gaat het snel wat beter met hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .