Rozzie1995 Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 Hallo, Ben ik weer. Mijn konijntje laat telkens windjes, waardoor ze telkens stampt. Het is nu al een paar keer gebeurd. Kan dit komen door de voeding?
BaasjevanBakkes Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 Konijnen kunnen niet winden, helaas... Wat hoor je precies?
Christaaa Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 Konijnen kunnen zeker wel winden. Dat stampen etc ken ik niet, maar er komt gewoon wel eens lucht uit, net als bij alle dieren.
BaasjevanBakkes Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 Huh @Christaaa?? Ik dacht toch echt dat konijnen geen scheetjes kunnen laten, daarom is gas ook zo gevaarlijk.. weer wat geleerd dan
Domino Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 Ze kunnen niet boeren of overgeven, maar scheten laten kunnen ze zeker wel. Gas in de maag is inderdaad zo gevaarlijk omdat dat niet naar buiten kan via de kortste weg. Dus het zal via het hele maag-darmkanaal moeten om eruit te komen.
Rozzie1995 Geplaatst: 5 maart 2018 Auteur Geplaatst: 5 maart 2018 Oké Dank jullie wel, @Christaaa Kan het zijn dat ze niet weet dat het haar eigen geluid is? 1
Aanbevolen berichten