Kenan Geplaatst: 17 februari 2018 Geplaatst: 17 februari 2018 Hoi allemaal, Een van mijn konijnen heeft ineens een waterig oog. Het lijkt net alsof ze huilt. Is dit erg of trekt dit weer weg? En moet ik naar de dierenarts met haar? Zo ja, wat gebeurt er dan en wat is er aan de hand met haar. Het lijkt alsof ze er geen last van heeft want ze eet normaal en toont alledaags gedrag. Maar ik kan natuurlijk niet weten hoe ze zich voelt. Hopelijk weet iemand wat dit is en of dit erg is?? Alvast bedankt...
Okki Geplaatst: 17 februari 2018 Geplaatst: 17 februari 2018 Daar zou ik wel even mee naar de dierenarts gaan. Het kan een symptoom zijn van snot en dat is meestal nogal hardnekkig. Maar er kan ook gewoon iets irriteren in het oog. Het beste is toch om het even te laten bekijken door een dierenarts, voor de zekerheid.
Merel&knuffel Geplaatst: 17 februari 2018 Geplaatst: 17 februari 2018 Daar zou ik inderdaad wel even mee naar de dierenarts
Evee Geplaatst: 19 februari 2018 Geplaatst: 19 februari 2018 Even langs de dierenarts. Dan kan er met kleurstof gekeken worden of er beschadigingen zijn en of er bijv iets van hooi ofzo in het oog zit te irriteren. En worden er waarschijnlijk zalf of druppels voorgeschreven. Niets heel ergs dus maar wel belangrijk om even langs te gaan.
Aanbevolen berichten