De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 wat een goed nieuws! vertroetel de maar lekker als ze thuis is!weten ze ook waarom ze niet wil eten?
YvonneH Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Geplaatst: 28 december 2007 Niet precies maar misschien gas. Ze had gister voor we gingen wel haar groente op maar haar darmen lagen stil, het bleef dus in de maag zitten. In oktober heeft ze ook al een keer zoiets gehad, toen wilde ze ook niet eten maar lagen de darmen niet stil. Het zou ook nog haren kunnen zijn. Ik ga haar vanmiddag zelf halen (m'n vriend had net gebeld) en dan zal ik nog even vragen of ze al een idee heeft en of ze nu meer kans heeft op herhaling.Er waren geen haakjes te zien.
Lieke175 Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 Goed gereageerd! Hopelijk is Knuffel snel weer de oude!
MissLopez&Beetle Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 Oh wat sneu!!Hopelijk weet je idd nu of het vaker gaat voorkomen!Geef Knuffel maar een Knuf!!!en Heel veel Succes!!!
YvonneH Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Geplaatst: 28 december 2007 Ze is weer thuis! Vanmiddag heb ik haar opgehaald, ze mag alleen maar groenvoer en hooi eten en ze moet maandagochtend weer terugkomen. Waarschijnlijk komt het toch door teveel haren binnenkrijgen. Ze keutelt al aardig maar nog niet zoals het moet zijn. Ze krijgt nu ciceral drops en lactulose, voor de zekerheid een zakje sience recovery gekregen voor als ze niet wil eten. Al met al ziet het er dus best aardig uit, ik heb een hoop groen en kruiden gehaald dus voorlopig hebben we genoeg.We hebben haar lekker geknuffeld hoor!
kelly1986 Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 heeey wat fijn dat ze weer thuis is!!!geef haar maar lekker kruiden!!! peterselie stimuleert tot eten en vinden ze meestal ook heerlijk!!!ik hoop dat knuffie snel herstelt!!
YvonneH Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Geplaatst: 29 december 2007 Ik hoop het ook! Het eerste portie groen en kruiden (idd peterselie en selderij)heeft ze al op, zo nog een portie!
bunny ranch chanty Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 Het groen neemt ook de eventueele haren mee naar buiten.Let maar op haar keutels als je die open maakt kunnen er haren in zitten.Dan weet je ook zeker dat het haren zijn geweest.
YvonneH Geplaatst: 29 december 2007 Auteur Geplaatst: 29 december 2007 O, dankjewel, ga ik zeker even kijken!
Diddl Geplaatst: 29 december 2007 Geplaatst: 29 december 2007 :bunny4:Kijk dat is goed nieuws!!!!!! :bounce:
Hangoortjes duo Geplaatst: 3 januari 2008 Geplaatst: 3 januari 2008 Hallo je weet het misschien vast al maar konijntjes krijgen vaak na een verstopping alsnog gas, dan kan je earopax geven...Een tip misschien uit voorzorg?Hoe gaat het nu met je nijntje? Groetjes
YvonneH Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Geplaatst: 3 januari 2008 Hoi, dankjewel voor de tip! Met Knuffel gaat het inmiddels een stuk beter, ik heb bij algemene vragen nog een topic: update Knuffel. Daarin staat het vervolg zeg maar. Tot nu toe doet het goed hoor.
Aanbevolen berichten