YvonneH Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Even een vraagje over Knuffel:Ze heeft rond 14.15 groente gehad maar nu net kwam ik zelf buiten (heb last van m'n rug dus vriend had gegeven) en ze heeft het niet aangeraakt. Haar eten van gister (biks) is wel op en ze heeft voorzichtig wel zo'n rolli gegeten, ging wel langzaam. Normaal is zij onze vreetzak maar een 2e wilde ze ook niet. Ze lijkt niet suffig maar ze haar hok stond open en zij zat boven. Zal ik het even afwachten of toch maar nu da bellen?
kaatje-kim Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Ik zou de DA bellen.Als ze normaal het eten meteen wegwerkt en dan in een keer niet, is er iets niet goed.Kunnen verschillende dingen zijn.
YvonneH Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Geplaatst: 27 december 2007 dankjewel, ga ik toch even bellen
kelly1986 Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 dus vandaag heeft ze buite die rolli niks gegeten?
YvonneH Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Geplaatst: 27 december 2007 Ik heb al even gebeld, vanavond om half 7 ga ik met haar langs.
YvonneH Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Geplaatst: 27 december 2007 Bedankt hoor, we zijn net thuis... zonder knuffel. ze is opgenomen en gaat intensieve zorg krijgen. Haar darmen liggen helemaal stil. Ze heeft een infuus gehad en ciseral drops en nog meer. Ze had voor we weggingen wel haar groente opmaar ik ben heel blij dat de afspraak al gemaakt was. Anders was ze er morgen waarschijnlijk niet meer geweest. Ik weet dat ze daar de beste zorg krijgt en ik hoop dat het weer goed komt.Morgenochtend om half 11 kunnen we iig bellen om te horen hoe het gaat.
tijgertje Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 kijk dit is wel heeeel fijn om te lezen!! dat je in ieder geval niet afwacht en gewoon meteen gaat,met de kans dat je voor niks gaat.... wat vervelend zeg dat ze nu niet bij jullie is.. ik hoop dat het helemaal goede komt ze is in hele goede handen. en ikhoop dat ze dat snel bij jullie weer is. sterkte
YvonneH Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Geplaatst: 27 december 2007 Dankjewel, ik hoop ook dat ze snel weer terug is!
kaatje-kim Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Jeetje, dat is niet niks.Hopelijk knapt ze snel op.Sterkte voor de tijd dat ze niet bij je is en je moet afwachten.Dat is niet leuk....
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 ik duim ook mee voor een snel herstel!
ZaZa Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Adequaat gereageerd Yvonne ! En dƔt geeft eigenlijk de grootste kans op herstel ! Sterkte !
margreet Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Goed dat je zo vlot naar de da bent gegaan.Ik hoop dat je nijn weer gauw beter is.
YvonneH Geplaatst: 27 december 2007 Auteur Geplaatst: 27 december 2007 Bedankt allemaal hoor! Fijn dat jullie ook aan haar denken, ik hoop dat het helpt!
kiki Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 jeetje dat is schrikken dan zo ineens....ik hoop dat je je nijn gauw weer thuis hebt
Debbie Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Wat goed dat je haar zo goed in de gaten hebt gehouden en hierdoor zo snel hebt gereageerd!Het lijkt me heel naar om nu thuis te zitten zonder je nijn, maar ze is in goede handen, ik ga duimen dat het goed gaat komen!
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 27 december 2007 Geplaatst: 27 december 2007 Ow sterkte hoor, hopen dat ze dr darmen weer op gang krijgen zeg!
YvonneH Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Geplaatst: 28 december 2007 Bedankt allemaal, morgenochtend rond half 11 hoop ik weer wat meer te weten.
Freud Geplaatst: 28 december 2007 Geplaatst: 28 december 2007 Goed dat je er zo snel bij was! Ze zal je wel dankbaar zijn...Hoop dat het een goede afloop heeft?Sterkte en beterschap voor het nijntje!
YvonneH Geplaatst: 28 december 2007 Auteur Geplaatst: 28 december 2007 We hebben om half 11 gebeld en als alles goed gaat kunnen we haar om 4 uur ophalen. Ze heeft gekeuteld, eet nog geen biks maar wel hooi. Ik hoop dat het goed blijft gaan en we haar vanmiddag op mogen halen! Mocht het slechter gaan dan worden we gebeld maar we gaan er vanuit dat het weer goed komt.
Aanbevolen berichten