Elza(; Geplaatst: 2 januari 2018 Geplaatst: 2 januari 2018 Haii Ik heb 2 konijntjes uit het asiel en die heb ik nu al ongeveer een jaar. Ik vroeg me af of ze een inenting moeten krijgen voor het rhd2 virus? Ze leven buiten maar hebben geen contact met wilde konijnen. Wel kan er misschien soms een ander dier binnenkomen maar niet dat ik weet. Groetjes Elza
Okki Geplaatst: 2 januari 2018 Geplaatst: 2 januari 2018 Voor de zekerheid kun je beter wel inenten, niet alleen voor rhd2, maar ook voor rhd1 en myxomatose. Je kunt zelf ook de virussen meenemen via bijvoorbeeld je schoenen, en insecten kunnen het ook overbrengen.
Elza(; Geplaatst: 2 januari 2018 Auteur Geplaatst: 2 januari 2018 1 uur geleden zei Okki: Voor de zekerheid kun je beter wel inenten, niet alleen voor rhd2, maar ook voor rhd1 en myxomatose. Je kunt zelf ook de virussen meenemen via bijvoorbeeld je schoenen, en insecten kunnen het ook overbrengen. Dankje! Kunnen al die dingen in 1 prik of moeten ze daarvoor 3 prikken krijgen?
Gast Geplaatst: 2 januari 2018 Geplaatst: 2 januari 2018 Dat zijn 2 prikken. RHD1 en Myxo is 1 spuit en de RHD 2 is een aparte spuit
Elza(; Geplaatst: 2 januari 2018 Auteur Geplaatst: 2 januari 2018 2 uur geleden zei Konijnenliefhebber1993: Dat zijn 2 prikken. RHD1 en Myxo is 1 spuit en de RHD 2 is een aparte spuit Dankjewel!
Aanbevolen berichten