Pandora! Geplaatst: 29 december 2017 Geplaatst: 29 december 2017 Hey Ik heb 2 konijntjes Maar 1 van de 2 eet geen groenten (sla en wortelen), ze zijn nog jong en ik probeer ze rustig te laten wennen. De ene at het meteen op toen ik het gaf, maar de andere snuffelde eraan maar at het niet op. Dan heb ik laatst ook de biks vervangen (helemaal dezelfde maar nieuwe zak) de ene at het weer gewoon maar de andere at niks. Het is niet dat ze geen honger heeft want ze komt wel vragen voor eten... ( de vorige zak at ze wel gewoon) Is dit erg (ik denk dat ze wel nog hooi eet) en moet ik iets doen? Dankje
fiep Geplaatst: 29 december 2017 Geplaatst: 29 december 2017 Teveel sla en wortelen is niet goed, dan kun je beter witlof of broccoli oid geven. Misschien kan het zijn dat ze er even aan moeten wennen. is de biks toevallig van Science Selective? Die is laatst wat veranderd, misschien heb je net een oude en nieuwe zak gehad. anders een klein zakje van een ander merk kopen, wie weet lusten ze dat wel? succes!
fiep Geplaatst: 29 december 2017 Geplaatst: 29 december 2017 Oh ja, als ze echt niks meer eet (ook geen hooi), dan moet je binnen 24 uur naar de dierenarts! Als de darmen stilvallen, gaan ze nl dood.
Sanne1993 Geplaatst: 29 december 2017 Geplaatst: 29 december 2017 Ik zou even naar het gebit laten kijken door de dierenarts. Het zou daaraan kunnen liggen
Aanbevolen berichten