Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Woont je konijn binnen of buiten? 

Zijn alleen de oortjes koud? Bij buitenkonijnen is het niet raar dat in de winter de oren koud zijn. Voelt het kuiltje in haar nek wel warm? 

Eet ze wel en gedraagt ze zich normaal?

• Bedankt 1
Geplaatst:

ze woont binnen  haar kuiltje in haar nek is wel warm 

ze gedraagt zich wel anders heel veel knagen aan haar kleed en aan mijn kleding 

ze eet  niet veel en dat is raar voor haar doen ze heeft voernijd en als ik een half bakje brokjes neerzet valt ze aan en is het meestal binnen een half uur op nu doet ze al 2 dagen met een half bakje 

maar als ik aan haar oortjes zit maakt ze ook een raar geluid 

Geplaatst:

Zo gauw mogelijk met haar naar de dierenarts! Niet goed eten hoort niet bij een konijn, dan is er iets aan de hand. Het klinkt ook alsof ze pijn heeft. En haar gedrag is veranderd. Allemaal redenen om zo snel mogelijk naar de dierenarts te gaan!

Geplaatst:

Niet eten is bij konijnen al heel snel een spoedgeval. Als ze 24 uur niets eten vallen de darmen stil. Die zijn heel moeilijk weer op gang te krijgen en dat betekent helaas dus vaak de dood van het konijntje. Ben je gisteren nog bij de dierenarts geweest? Hoe gaat het nu?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .