avckvc Geplaatst: 30 november 2017 Geplaatst: 30 november 2017 mijn konijntje van 4 jaar heeft en klein rood soort puistje in zijn vacht, hij krabt er niet aan of heeft er geen pijn aan, moet ik hiermee naar de dierenarts?
Evee Geplaatst: 30 november 2017 Geplaatst: 30 november 2017 Waar zit het? Het ziet er een beetje uit als een tepeltje Ik zou het even in de gaten houden. Als het niet groeit, jeukt of open gaat denk ik niet dat het een spoedgevalletje is en zou ik het laten wachten tot je weer voor een checkup of inentingen oid naar de dierenarts gaat en het dan na laten kijken. Als je het niet vertrouwd, als het groeit of als het open gaat / gaat bloeden zou je het voor de zekerheid na kunnen laten kijken.
avckvc Geplaatst: 30 november 2017 Auteur Geplaatst: 30 november 2017 32 minuten geleden zei Evee: Waar zit het? Het ziet er een beetje uit als een tepeltje Ik zou het even in de gaten houden. Als het niet groeit, jeukt of open gaat denk ik niet dat het een spoedgevalletje is en zou ik het laten wachten tot je weer voor een checkup of inentingen oid naar de dierenarts gaat en het dan na laten kijken. Als je het niet vertrouwd, als het groeit of als het open gaat / gaat bloeden zou je het voor de zekerheid na kunnen laten kijken. bedankt voor je antwoord, het is zeker geen tepeltje want het zit bovenaan zijn rug, hij is in september bij dierenarts geweest voor inentingen en controle
Evee Geplaatst: 30 november 2017 Geplaatst: 30 november 2017 Tepels horen niet bovenop de rug te zitten nee Maar je zou de eerste niet zijn die voor een gewone tepel (of een bal) bij de dierenarts staat Dus ik dacht ik meld het in ieder geval.
MichelleloveElmo Geplaatst: 1 december 2017 Geplaatst: 1 december 2017 Zou een verstopt talgkliertje kunnen zijn. Dat heeft Tobias ook wel. Behalve om te kijken afblijven. Die plekjes kunnen snel ontsteken en konijnen en ontsteken.... Maar wat Evee zegt Als het niet groeit, jeukt of open gaat denk ik niet dat het een spoedgevalletje is
Aanbevolen berichten