Fleurr Geplaatst: 29 november 2017 Geplaatst: 29 november 2017 Hallo mijn konijn drink nog wel maar eet niet meer, ze staat op mijn kamer dus ik hoor wel als ze eet of drinkt. Ze maakt ook steeds van die rommelgeluiden zoals mensen doen als ze honger hebben. Ze kan nog rennen en zichzelf wassen enzo, gewoon de basic stuff. Moet ik naar de dierenarts of is dit gewoon iets normaal?
Fleurr Geplaatst: 29 november 2017 Auteur Geplaatst: 29 november 2017 Ik heb al twee keer van eten veranderen trouwens, dus daar kan het denk ik niet aan liggen
Lienappelsien Geplaatst: 29 november 2017 Geplaatst: 29 november 2017 Dan zou ik inderdaad nu meteen de dierenarts bellen, nu zijn ze waarschijnlijk nog open en hoef je niet naar een spoedarts. Eet ze helemaal niks meer?
Iris Q Geplaatst: 29 november 2017 Geplaatst: 29 november 2017 Ik zou ook nu de dierenarts bellen. Een konijntje dat niet eet is spoed. Zoals lienappelsien al zegt, de meeste dierenartsen zijn tot zeven of acht uur open, sommige zelfs nog langer. Weet je wanneer ze voor het laatst gegeten heeft? En neemt ze wel nog iets lekkers aan?
Rian Geplaatst: 29 november 2017 Geplaatst: 29 november 2017 Klinkt als gas. Snel naar de dierenarts! Een konijn dat niet meer eet is zeker geen basic stuff, dat is helemaal niet goed. Konijnen moeten 24 u per dag op alles wat je ze aanbiedt aanvallen.
Aanbevolen berichten