Proetski Geplaatst: 6 november 2017 Geplaatst: 6 november 2017 Hannibal traanoogje, afgelopen zaterdag Zijn getrokken kiezen. Alleen onder is getrokken. (Relikwieën van de Heilige Ballie) Het gaat wel goed met hem, zijn oog traant niet zo erg meer. Maar hij knarsetandt wel op een rare manier.
Evee Geplaatst: 7 november 2017 Geplaatst: 7 november 2017 Ik heb het even een eigen topic gegeven bij gezondheid, aangezien het cafe officieel niet voor konijnen-dingen is en dit toch best voor andere leden interessant kan zijn. Ik denk dat het fijn voor hem is dat zijn tandjes er uit zijn! Eet hij wel weer goed nu?
Proetski Geplaatst: 7 november 2017 Auteur Geplaatst: 7 november 2017 Ah oké. Hij heeft vanmorgen andijvie gegeten en hij is nu buiten met Wotty en Flou-Flou. De kiezen in zijn bovenkaak zitten er nog en ik hoop maar dat dat goed gaat Mijn ouders zijn weer thuis gelukkig 1
Evee Geplaatst: 7 november 2017 Geplaatst: 7 november 2017 Dat is fijn! Heeft hij nog geen brokjes op?
Proetski Geplaatst: 7 november 2017 Auteur Geplaatst: 7 november 2017 @Evee Brokjes eet hij al sinds de eerste avond, maar ze hoeven niet meer geweekt te worden 1
Aanbevolen berichten