fiep Geplaatst: 4 november 2017 Geplaatst: 4 november 2017 Ik zag vanochtend dat Jip zijn oogje af en toe een beetje dichtknijpt. Bij nader inzien zag ik dat gisteravond ook al (maar toen dacht ik dat hij zat te slapen). Is dit iets om nu meteen voor naar de dierenarts te rennen of kan ik het even aankijken? Er is verder niks te zien, behalve dat zijn oogje af en toe wat kleiner is, omdat hij het half dicht houdt (zie foto). Alvast bedankt voor het meedenken!
Deeskuh88 Geplaatst: 4 november 2017 Geplaatst: 4 november 2017 Zolang de rest nog normaal is qua gedrag, dus geen overduidelijke pijn oid, kun je rustig wachten tot na het weekend qua dierenarts. Niet eten is altijd spoed, maar dat kan ik hiervan niet zeggen
fiep Geplaatst: 4 november 2017 Auteur Geplaatst: 4 november 2017 Bedankt voor je reactie! Ik kijk het nog even aan. Tijdens het tegenstribbelen bij het oppakken (om oogje te bekijken) snotterde hij wat (geluid, geen snot). Maar sinds ik hem heb, snurkt ie af en toe. Is al eens naar gekeken en was niks. Zou dat er toch mee te maken kunnen hebben? Het lijkt nu al weer wat beter te gaan, fingers crossed! Hij eet trouwens goed en deed net nog een sprongetje. Die liefjes moeten gewoon niet ziek zijn!
Aanbevolen berichten