Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een tijd terug een voedster overgenomen. Ze werd steeds dikker en twee maanden geleden beviel ze dan ook. De eerste week heeft ze één van de jongen uit het nest gegooid waarna het overleden is. Vorige week waren de jongen negen weken en zijn er twee naar hun nieuwe huis gegaan. Morgen zou er iemand komen kijken voor de laatste. Hij zat in een kooi van één meter twintig bij zeventig met zijn vader waarbij hij al weken samen zat. Om 13:00 langs de kooi gelopen welke in de gang staat waar ik ze samen aan het hooi zag knabbelen. Nog geen uur later vraagt mijn huisgenoot of het normaal is dat mijn konijn op zijn zij ligt. Ik ben gaan kijken en ik heb het jong dood aangetroffen... Hij was al groot en at en dronk voldoende en had normale ontlasting. Ik zat op drie meter afstand en heb niets gehoord dat duidt op een worsteling en het jong heeft geen wonden. 

Wat ben ik hier ziek van. Het was al zo'n ontzettend lief en dapper dier. Weet iemand hoe dit heeft kunnen gebeuren?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .