sunn_xx Geplaatst: 13 oktober 2017 Geplaatst: 13 oktober 2017 Hoi! Een vraag; wij hebben thuis een kleurdwerg van een half jaar oud. Echter, valt het mij op dat ze vaak met haar hoofd schudt. Ze heeft geen pijn want ze eet en drinkt nog genoeg. Ze huppelt ook gewoon vrolijk rond. Moet ik mij desondanks dat, zorgen gaan maken? Aan haar oren zie ik niets maar ik heb niet het idee dat het altijd vanuit vrolijkheid komt. Groetjes
fiep Geplaatst: 13 oktober 2017 Geplaatst: 13 oktober 2017 Mijn Hollander schudt ook vaak met zijn kopje, soort sprongetje met een zwaaitje van zijn koppie. Vaak als ik eraan kom (en er kans is op wat lekkers ). Volgens mij doet hij het omdat ie blij is. Verder zou ik het niet weten, wat zijn de omstandigheden waarbij ze het doet?
sunn_xx Geplaatst: 13 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2017 Ze doet het op verschillende momenten. Vaak ook een aantal keer achter elkaar. Ik kan niet een duidelijk moment aangeven. Het is de laatste tijd best wel een zorgen kindje geweest dus wellicht dat ik me daarom nu extra zorgen maak.
fiep Geplaatst: 13 oktober 2017 Geplaatst: 13 oktober 2017 Dat aantal keer achter elkaar doet hij hier ook weleens... verder heb ik eigenlijk geen advies, want geen ervaring mee behalve door blijheid. maar gelukkig zitten er hier een boel mensen die veel meer van konijnen weten dan ik.
Iris Q Geplaatst: 13 oktober 2017 Geplaatst: 13 oktober 2017 Zien de oren er schoon uit (dus echt de binnenkant van de oorschelp)? En krabt ze ook veel aan haar oortjes? Wanneer ze vrolijk zijn schudden ze hier ook vaak met hun kopje, maar als ze ook veel krabt dan kan het natuurlijk ook zijn dat ze last heeft van haar oortjes. Als ik jou was zou ik het gewoon even goed in de gaten houden en als het blijft even langs de dierenarts gaan.
sunn_xx Geplaatst: 13 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2017 Aan haar oren zie ik verder geen bijzonderheden. Ze krabt verder niet aan haar oren. 1
Iris Q Geplaatst: 13 oktober 2017 Geplaatst: 13 oktober 2017 Dan zou ik het gewoon even in de gaten blijven houden als ik jou was
EsmeeDGKstudent Geplaatst: 14 oktober 2017 Geplaatst: 14 oktober 2017 Ik zou voor de zekerheid wel even langs de dierenarts gaan; er kan ook iets dieper zitten dan dat je zo met het blote oog kan zien en een dierenarts kan met een otoscoop dieper in het oor kijken. 1
MichelleloveElmo Geplaatst: 19 oktober 2017 Geplaatst: 19 oktober 2017 Zou je het eens kunnen filmen. Sommige konijnen schudden met hun koppie als ze happy zijn en binkies maken.
Aanbevolen berichten