autumn Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Hoi, Is het normaal dat konijnen rond deze tijd in de rui zijn. Lucy lijkt al enkele weken op een slonzig zwervertje. overal steken losse plukken uit haar vacht en als je haar een beetje borstelt en de losse plukken er uit haalt ziet het er niet meer uit. Voorgaande jaren heb ik dit niet zo gehad.
Lienappelsien Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Ja hoor. Bij mij lijken er 2 ook compleet verwaarloosd met losse plukken en allemaal lengteverschillen in de vacht (doordat ze langharig zijn valt het extra op) 1 andere heeft alleen nog wat losse plukken bij z’n bips uitsteken, en de vierde zit al prachtig in z’n vacht.
IreneM Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Ja een van mijn konijnen ziet er momenteel ook niet uit. Bij de andere 2 merk ik het eigenlijk nauwelijks dat ze een wintervacht krijgen.
Monica1992 Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 een van mijn konijnen ook! Wordt gelukkig alweer wat minder.
Koosje Geplaatst: 4 oktober 2017 Geplaatst: 4 oktober 2017 Begin tot half augustus is Koos aan het verharen geweest. Zit dus al een poosje in zijn wintervacht die er overigens prachtig uitziet.
Aanbevolen berichten