Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het plas van 1 van me konijnen is al een tijdje donker van kleur,  ik heb gister onderzoek laten doen bij de DA , echter niks gevonden..

het is echt pikdonker, en vanochtend de onderstaande foto , het enige wat ze krijgen is biks en groenvoer, gister enkel 2 x andijvie

Is dit wel normaal.. ? het valt juist erg op omdat juist hij altijd naast de bak plast en anders wel in de bak met ze kont over de rand, dus alsnog er buiten haha , en de andere doet alles in de bak

gp8umwsxayi49.jpg

Geplaatst:

Wat voor groenvoer geef je? Door sommige groentes kan de urine verkleuren, bijvoorbeeld door wortel of biet. Drinkt het konijn wel genoeg water? Geconcentreerde urine is ook donkerder van kleur namelijk.

Geplaatst:

enkel andijvie, 2 dagen daarvoor wel wortel. ik vind hem zelf wel weinig drinken. ik zit natuurlijk geen 24/7 bij de kooi, maar eten doet die wel beter als voorheen na de gasbuik, was al een wonder dat die dat gered heeft

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .