Sanne_vdv Geplaatst: 12 augustus 2017 Geplaatst: 12 augustus 2017 Hoi konijnen vrienden Mijn konijn eet sinds ze beter is geworden (ze had last van e.Cuniculi) haar brokken niet meer goed op. Daarvoor kwam ze er op af stormen maar nu neemt ze maar een paar brokjes en eet ze de rest pas later op de dag op. Ze heeft zover ik weet geen gebitsproblemen en heeft daar ook nooit last van gehad. Ze eet nog wel hooi en groenvoer en komt daar bij beide wel op af stormen. Voordat ze ziek werd gingen we langzaam overstappen naar Selective 4+ ipv Since Selective. Ze is namelijk 4 jaar. We hebben nog geprobeerd of ze haar oude brokken wel wilt eten, maar dan kiest ze toch voor de 4+. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Sanne_vdv Geplaatst: 12 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2017 Ze komt ook nog op kruiden afstormen als ik die haar geef en die eet ze wel gelijk op.
Sanne_vdv Geplaatst: 12 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2017 Zou het kunnen dat ze haakjes op haar kiezen heeft? Toen ze ziek was at ze namelijk weinig tot geen hooi en moesten we haar dwangvoeren.
Sanne1993 Geplaatst: 12 augustus 2017 Geplaatst: 12 augustus 2017 Het klinkt wel heel erg als iets als haakjes
Sanne_vdv Geplaatst: 13 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 13 augustus 2017 We gaan sowieso even langs de dierenarts. Maar eten konijnen met haakjes alleen de brokken dan niet zo goed? Want de rest eet ze wel gewoon goed.
Sanne1993 Geplaatst: 13 augustus 2017 Geplaatst: 13 augustus 2017 Ja vaak begint het wel met alleen de brokken laten staan.
Aanbevolen berichten