ChunJing Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Hoi Lisa en Lena hadden dus een wondje aan het oog en zijn gelukkig verder niet ziek. Sinds maandag op advies van dierenarts 2x per dag casavanoogzalf aan het smeren. Sinds donderdag mooie schone oogjes en wondje weg en bij allebij mooi geheeld. We kregen advies maandag om door te gaan totdat de oogzalf op is. Is dit wel nog nodig? Of zouden jullie dit blijven gebruiken? Oogjes zijn mooi en is niks meer te zien. Heb dus 7 dagen gebruikt. Maar als ik moet doorgaan totdat de zalf op is ben ik zeker nog een week aan het smeren. Wat zouden jullie doen??
Sanne1993 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Misschien kun je even contact opnemen met de dierenarts. 1
Rian Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Ja, wat Sanne zegt. Over medicijnen beslist de dierenarts.
MichelleloveElmo Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Ik zou of doorgaan tot de zalf op is, wat de dierenarts in eerste instantie genoemd heeft, of contact opnemen met de dierenarts als je wil kijken of eerder stoppen mogelijk is. Het i een antibioticazalf, dus hier mag je nooit zomaar mee stoppen.
ChunJing Geplaatst: 31 juli 2017 Auteur Geplaatst: 31 juli 2017 Hoi heb de dierenarts gebeld en ze zei dat ik nog 4 dagen moet smeren. Dus doen we dat. 1
Aanbevolen berichten