Naadjelicious Geplaatst: 1 juli 2017 Geplaatst: 1 juli 2017 Vraagje Elvis is een weekje geleden gecastreerd. Nu zijn zijn balletjes korstachtig/harder. Maar het zijn geen korsten snappen jullie het nog haha. Is dit normaal? Verder reageert hij gwn normaal en geeft ook geen pijn aan ofzo.
Rian Geplaatst: 1 juli 2017 Geplaatst: 1 juli 2017 Als je zelf ergens een wond hebt gehad wordt die huid ook wat harder, dat is normaal, dat is littekenweefsel. Al duurt dat wel langer dan een week. Het wordt onderhuids gehecht als ik me niet vergis, dan worden de huidlagen ook wat meer tegenelkaar aan getrokken. Ik denk dat je dat nu voelt.
Koosje Geplaatst: 1 juli 2017 Geplaatst: 1 juli 2017 Als hij gecastreerd is dan heeft hij geen balletjes meer.... 3
Naadjelicious Geplaatst: 1 juli 2017 Auteur Geplaatst: 1 juli 2017 Hahaha klopt maar ik zie toch nog echt balletjes. Al is het wel gekrompen. Ik heb werkelijk geen idee maar goed dat heeft een harde laag maar t zal idd littekenweefsel zijn
Rian Geplaatst: 2 juli 2017 Geplaatst: 2 juli 2017 10 uur geleden zei Koosje: Als hij gecastreerd is dan heeft hij geen balletjes meer.... Placebo ballen Om toch dat kleine beetje mannelijkheid nog te behouden..
Naadjelicious Geplaatst: 2 juli 2017 Auteur Geplaatst: 2 juli 2017 Bel morgen wel de dierenarts om ff te controleren. Want weet niet of die harde plekken de bedoeling zijn.
Rian Geplaatst: 2 juli 2017 Geplaatst: 2 juli 2017 Ja dat kun je inderdaad altijd voor de zekerheid doen.
Naadjelicious Geplaatst: 5 juli 2017 Auteur Geplaatst: 5 juli 2017 Het lijken idd nog balletjes omdat het opgezet is vanwege de korsten. Normaal gesproken zou het niet zo dik en hard zijn vd korsten. Maja t moet er vanzelf afvallen, en dan even terug voor de controle.
Aanbevolen berichten