Edith Geplaatst: 29 juni 2017 Geplaatst: 29 juni 2017 Dinsdag kreeg ik van de dierenarts te horen dat mijn konijn E. Cuniculi heeft. Nu heb ik het internet afgestruind naar informatie over deze ziekte. Ik kwam een site tegen waar je verschillende colleges kunt bekijken over de gezondheid van konijnen. Vooral "Common Rabbit Diseases & Illnesses" is interessant - hierin staat ook een college over E. Cuniculi! Dit wilde ik niet voor mezelf houden, dus hier is de link: http://www.mybunny.org/info/rabbit-care-seminars/
Sanne_vdv Geplaatst: 29 juni 2017 Geplaatst: 29 juni 2017 Bedankt voor de link! Mijn konijn heeft ook E. Cuniculi en er wordt interessante informatie verteld in het filmpje!
Edith Geplaatst: 29 juni 2017 Auteur Geplaatst: 29 juni 2017 Ja hè? Bij de dierenarts kreeg ik veel te weinig informatie. Ik wist bijvoorbeeld niet dat een konijn zich 'zeeziek' kan voelen en duizelig kan zijn als hij een schuin kopje heeft. Maar het klinkt wel logisch. En je kan zien dat de dierenarts in het filmpje veel ervaring met konijnen heeft. Dat is toch wel een verademing, want dat is lang niet altijd zo...
Aanbevolen berichten