Naadjelicious Geplaatst: 27 juni 2017 Geplaatst: 27 juni 2017 Hallo allemaal, vroeg me af of jullie je konijnen laten checken bij de dierenarts. Gezondheidscheck zeg maar. En zo ja hoe vaak is dit dan nodig? thanks!
Rian Geplaatst: 28 juni 2017 Geplaatst: 28 juni 2017 Als de dierenarts je konijn inent, eens per jaar, kan hij/zij dat meteen doen. De meeste DA's doen dat ook. 1
Mississippi Geplaatst: 28 juni 2017 Geplaatst: 28 juni 2017 12 minuten geleden zei Rian: Als de dierenarts je konijn inent, eens per jaar, kan hij/zij dat meteen doen. De meeste DA's doen dat ook. Ja dat wilde ik ook zeggen :-) Wij moeten helaas zo vaak naar de dierenarts dat ik ondertussen wel weet hoe de vlag erbij hangt. Maar bij de (half) jaarlijkse inentingen kijkt de dierenarts over het algemeen even hoe het met je konijn gesteld is (al is het maar omdat het niet verstandig is een ziek konijn in te enten), dus dat is dan een goed moment lijkt me. 1
Naadjelicious Geplaatst: 28 juni 2017 Auteur Geplaatst: 28 juni 2017 Oke thanks voor jullie reacties! Ja dat is idd nu ook gebeurd bij het entent en bij de castratie vd week ook nog. Maar dan weet ik idd dat ik niet apart van het enten nog te gaan hoef.
Evee Geplaatst: 28 juni 2017 Geplaatst: 28 juni 2017 Tenzij er iets is waar je over twijfelt is de gezondheidscheck 1x per jaar met de inentingen prima. Als je je zorgen maakt of iets niet in orde is, dan is het bij konijnen verstandig om niet te lang te wachten voor je naar een dierenarts gaat. 1
Naadjelicious Geplaatst: 28 juni 2017 Auteur Geplaatst: 28 juni 2017 @Evee nee uiteraard ga ik dan meteen! Ga liever te vaak als te weinig. Ben mijn andere konijntje na 2 weken verloren toen ben ik ook vaak gegaan. En daardoor sowieso wat onzeker. Super bedankt weer! 1
Aanbevolen berichten