Sjimmie Geplaatst: 17 juni 2017 Geplaatst: 17 juni 2017 Op dit moment is mijn rammetje heel erg in de rui, en daarbij heeft hij onverklaarbare jeuk. Stronghold etc al gebruikt en geen mijten te bekennen. Zou hij jeuk kunnen hebben door de rui?
Doeshi Geplaatst: 17 juni 2017 Geplaatst: 17 juni 2017 Mmm, heb het bij mijn konijnen nog nooit gezien, dat ze jeuk hebben door de rui. En ik heb dan toch al aardig wat konijntjes gehad. Ik zou er toch nog even naar kijken.
Bammyflurry Geplaatst: 18 juni 2017 Geplaatst: 18 juni 2017 Nu ik er zo over nadenk hebben mijn konijnen ook geen extra jeuk door de rui. Ze hebben dit voorjaar echt meer losse plukken haar en ik heb het idee dat ze er ook langer over doen, maar ik zie ze niet veel krabben of bijten. Bij mijt hebben konijnen wel jeuk. En daar helpt inderdaad Strongholt voor, maar vaak is 1x behandelen niet voldoende. Dus misschien kun je met je dierenarts overleggen om hem nogmaals te behandelen.
Sjimmie Geplaatst: 18 juni 2017 Auteur Geplaatst: 18 juni 2017 Hij is een dikke week na de behandeling met stronghold bekeken door de dierenarts, ook vacht onder de microscoop. De mijten waren toen weg... Dankjewel voor je reactie!
Aanbevolen berichten