Koosje Geplaatst: 10 juni 2017 Geplaatst: 10 juni 2017 14 minuten geleden zei Okki: Is dat iets om een weekenddierenarts mee lastig te vallen? Anders blijf ik het in ieder geval tot morgen geven en dan bel ik maandag mijn eigen dierenarts. Ik vind van wel, immers heeft je konijn een beste ingreep ondergaan en dierenartsen zijn daarvoor. Ook in het weekend. Ik vind het echt geen domme vraag hoor. Een belletje kan geen kwaad en het kost (haast) niets. 1
Okki Geplaatst: 10 juni 2017 Auteur Geplaatst: 10 juni 2017 Het medicijnen geven is nu geen geklooi meer gelukkig, ik laat haar in het hok zitten en ze lebbert de spuitjes leeg, ze vindt het lekker! Daar hoef ik het dus niet voor te laten. Ze keutelt en eet blindedarmkeutels, dus dat gaat ook goed. Ze eet nu zelf groenvoer en hooi, ze maakt kleine binkies en ze doet bunnyflops, normaal ging ze altijd 'met beleid' liggen. Volgens mij voelt ze zich dus behoorlijk goed! Wel met pijnstilling natuurlijk, maar toch. 2
Rian Geplaatst: 11 juni 2017 Geplaatst: 11 juni 2017 Dat klinkt heel prima, dan zou ik stoppen met de pijnstilling. 1
Okki Geplaatst: 11 juni 2017 Auteur Geplaatst: 11 juni 2017 Ja, ik ga morgen kijken hoe het gaat zonder, vandaag heeft ze nog wel gehad. Ze eet ondertussen ook wat brokjes. 2
Konijn Jumper Geplaatst: 13 juni 2017 Geplaatst: 13 juni 2017 Ik zat het hele verhaal te lezen. Er rees bij mij een vraag als nieuwe konijnen eigenaar. Hebben dames meer last van een sterilisatie/ castratie als de mannen? En hoe zit dat dan?
Konijn Jumper Geplaatst: 13 juni 2017 Geplaatst: 13 juni 2017 Ik zat het hele verhaal te lezen. Er rees bij mij een vraag als nieuwe konijnen eigenaar. Hebben dames meer last van een sterilisatie/ castratie als de mannen? En hoe zit dat dan?
Sanne1993 Geplaatst: 13 juni 2017 Geplaatst: 13 juni 2017 @Konijn Jumper bij vrouwtjes is castratie/sterilisatie echt een buikoperatie. Dat is ingrijpender en duurt ook wat langer dat een castratie bij mannetjes. Vandaar dat het herstel vaak ook wat langer duurt. 1
Okki Geplaatst: 14 juni 2017 Auteur Geplaatst: 14 juni 2017 Ondertussen gaat het prima met mijn konijn. Ze heeft zelf al alle hechtingen verwijderd, maar de wond ziet er goed uit. Vrijdag nog even terug voor controle. Ze eet weer als vanouds! 4
Aanbevolen berichten