Ga naar inhoud

Wondje op rug


Roos1995

Aanbevolen berichten

Janneke heeft een wondje op haar rug, dit is zeer waarschijnlijk gekomen door het rijden van Jip (ben ermee naar de da geweest het is geen mijt oid)

het probleem is alleen dat er geen haren op groeien, wondje is wel dicht. Jip likt er iedere keer aan. Iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze voedster had een tijdje geleden ook zoiets, ze had een kaal plekje op haar rug waar de ram steeds aan bleef likken, het was niet echt (meer?) een wondje, maar er groeide ook geen haar terug door het likken. Ik denk dat het ook kwam door het rijden en dat er toen een pluk haar uit is getrokken. We hebben ze toen een paar dagen gescheiden (ren in 2 gesplitst), toen groeide er heel snel weer haar terug, na een paar dagen hebben we ze weer samen gelaten en toen bleef de ram er wel af. Maargoed, of dat de beste oplossing is weet ik ook niet, het was wel fijn dat het haar zo snel terug kwam nadat ze apart zaten, maar ze vonden het helemaal niet leuk om apart te zitten (en ik vond het daarom dus ook niet zo fijn :p).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .