tarah Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 hoi ik had vier baby konijnen in een hok van ongeveer 5 weken maar plotseling is er een overleden en zijn de andere drie ook heel erg duf zou het misschien het gemis zijn of een ziekte ?
Mississippi Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 Ik denk dat het heel verstandig is als je dat zo snel mogelijk aan je dierenarts vraagt.
tarah Geplaatst: 5 juni 2017 Auteur Geplaatst: 5 juni 2017 bedankt voor je antwoord 1 uur geleden zei tarah: hoi ik had vier baby konijnen in een hok van ongeveer 5 weken maar plotseling is er een overleden en zijn de andere drie ook heel erg duf zou het misschien het gemis zijn of een ziekte ?
Domino Geplaatst: 5 juni 2017 Geplaatst: 5 juni 2017 18 minuten geleden zei tarah: bedankt voor je antwoord Heb je de dierenarts al gebeld?
tarah Geplaatst: 5 juni 2017 Auteur Geplaatst: 5 juni 2017 ja het is waarschijnlijk gewoon gemis want waarschijnlijk had het konijn een hartstilstand dat komt wel vaker voor bij jo hem konijntjes blijkbaar
tarah Geplaatst: 6 juni 2017 Auteur Geplaatst: 6 juni 2017 de andere konijntjes zien er al een stuk beter uit dus ik maak me ook niet meer zo'n zorgen
Aanbevolen berichten