Teddybeer Geplaatst: 3 juni 2017 Geplaatst: 3 juni 2017 Ik kijk net naar Joop en zie dat heel zn pootje onder het bloed zit, ook liggen er op de grond druppels bloed. Ik denk dat hij zich ergens aan gestoten/bezeerd heeft. Iemand enig idee hoe je dit bloeden kan stoppen? Ik moet zo met hem naar het Knaagspoor voor speeddaten en is niet heel handig als hij zo bloed. Edit; het is al zeker 10 min aant bloeden.
LaBull Geplaatst: 3 juni 2017 Geplaatst: 3 juni 2017 Kun je zien waar het is ingescheurd? Is het echt zijn nagel die is (te ver) is gescheurd of heeft ie een wondje aan z'n poot
Sanne1993 Geplaatst: 3 juni 2017 Geplaatst: 3 juni 2017 Als het nog niet is gestopt hebben ze bij het knaagspoor ook wel zo'n poedertje in de kast staan tegen het bloeden 1
Teddybeer Geplaatst: 3 juni 2017 Auteur Geplaatst: 3 juni 2017 Het is op de heenreis weer erg gaan bloeden, maar gelukkig daarna gestopt. En de dame vond hem er gelukkig niet minder leuk om 2
Wendy04 Geplaatst: 3 juni 2017 Geplaatst: 3 juni 2017 Gelukkig! En fijn dat hij een vriendin heeft gevonden 1
Aanbevolen berichten