stresskipje Geplaatst: 3 december 2019 Delen Geplaatst: 3 december 2019 Het binnenverblijf van Saartje, nog een beetje kaal, was net opgeruimd dus normaal liggen er nog wat meer speeltjes en sloopdingen. Die wc bak met hooiruif erboven hebben we zelf gemaakt en dat helpt heel erg met de ‘hooi rotzooi’ :)! 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stresskipje Geplaatst: 3 december 2019 Delen Geplaatst: 3 december 2019 En het verblijf van ons andere koppeltje 🙂 ! Die katoenen kleden op de vloer zijn wel erg fijn, niet duur en makkelijk te stofzuigen! 11 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saimi Geplaatst: 5 januari 2020 Delen Geplaatst: 5 januari 2020 De kamer van Juup en Juno. Ze hebben hun eigen kamer van ongeveer 7m2 en zitten hier altijd los. Ze mogen overigens ook gewoon naar de naastgelegen woonkamer maar ze komen nooit uit hun kamer. Voor grip en om lekker op te spelen en liggen heb ik een kleedje en als soort schuilhok/wc/graafbakje heb ik een ikea kast omgebouwd. Met erbovenop een Ikea speelgoedkast voor hooi/voer etc. 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lagertha Geplaatst: 18 februari 2020 Delen Geplaatst: 18 februari 2020 Hopelijk komt dit topic weer wat tot leven want vind het altijd leuk om inspiratie op te doen door anderen! Dit is het verblijf van Freyja. Wordt binnenkort wat groter dmv een puppyren, maar moet nog even wachten tot ik het geld bij elkaar heb gesprokkeld. Verder is haar verblijf eigenlijk 24/7 open en mag ze gewoon los in de woonkamer en open keuken. 4 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bennie🐰 Geplaatst: 11 maart 2020 Delen Geplaatst: 11 maart 2020 Dit is Bennie’s nieuwe verblijf, het is ongeveer 3 m2. Hiervoor was het een kooi met een kleiner ren en hij liet mij merken dat het niet genoeg ruimte was voor hem. Tot nu toe lijkt hij erg tevreden. 6 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mira11 Geplaatst: 10 mei 2020 Delen Geplaatst: 10 mei 2020 Het verblijf van Olaf en Liz is ongeveer 5m2. Dat is bijna de helft van mijn woonkamer. 😄 Ik schuif het voorste gedeelte van het hek aan de kant en dan kunnen ze lekker los lopen en kijk ik niet zo tegen het hek aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jilo Geplaatst: 24 mei 2020 Delen Geplaatst: 24 mei 2020 Vorig jaar heb ik van een goedkope oude TV-kast van de kringloop een nieuwe kooi voor mijn konijntjes gemaakt. Was erg leuk om te doen! Hij is iets anders geworden dan het ontwerpje, maar toch heel leuk 🙂 Er staat een grote ren voor en de onderkant is eigenlijk altijd open, maar het is handig als hij dicht kan met het schoonmaken van de ren. Mijn konijntjes hebben er veel plezier van en vinden het ook geweldig om zich onder de kast te verstoppen😂 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luna en Sven Geplaatst: 16 oktober 2020 Delen Geplaatst: 16 oktober 2020 Mijn konijnen ren. echt het zijn 2 sloddervosjes😋 elke ochtend veeg ik de ren schoon, klop de handdoeken uit (morgen komt er een stuk tapijt erin liggen zodat ze kunnen rennen en springen). Leg alles netjes neer en zo ziet het er eind van dag uit.. zijn die van jullie ook zo netjes🤨 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Baileythebunny Geplaatst: 11 november 2020 Delen Geplaatst: 11 november 2020 Heey ik heb bailey zijn kooi met ren omgeruild voor een grotere ren! En ook gelijk hoger aangezien hij er overheen sprong 🙃. Vandaag even een vinyl vloer op maat laten maken en dan is het klaar! 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Baileythebunny Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Bailey zijn hok nog verder uitgebreid 🥰 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
x_blvck Geplaatst: 21 november 2020 Delen Geplaatst: 21 november 2020 Ah het is dan eindelijks zover ! De verhuizing is gekomen en de nijntjes zijn druk op onderzoek uit in hun nieuwe ingerichte hok was even sparen maar ben er zelf ook heel blij mee met hoe het is geworden ! 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Bij deze de foto's van het vernieuwde en verbeterde konijnenparadijs (en oh ja, ook werkkamer). De strepen op de muur zijn schaduwen van de lamp, die heeft spijltjes. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 En de wall of fame natuurlijk. Die hing er al. Er komen natuurlijk nog foto's van Kiki bij. 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 maart 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2021 13 hours ago zei Mira11: Zelf heb ik een kleine woonkamer. Mijn konijnen hebben een verblijf van 5m2. Ik vouw heel makkelijk de ren naar de muur. Misschien is dat voor jou ook een goede oplossing als Barry zindelijk is. Ik ben even zo brutaal om de foto van jouw verblijf hier ook even te delen! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Ons indoor konijnenhol 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marike80 Geplaatst: 26 april 2021 Delen Geplaatst: 26 april 2021 Dit is de ren in mijn woonkamer, hij is ongeveer 3m lang en iets meer dan 2m breed. Gelukkig heb ik de ruimte. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Voo de mensen die mijn ren nog niet hebben gezien 😁😁 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Zal mijn konijnenhoekje hier dan ook even delen 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2021 Mijn konijnen zaten de afgelopen weken tijdelijk in mijn bedrijfsloods, in de rennen die ik heb als "ziekenboeg". Onderstaande foto hoe de opstelling was. Het is net geen 4 vierkante meter per koppel, ietsje kleiner (3.8 vierkante meter komt het op geloof ik). Voor tijdelijk was het prima, maar ik miste wel een beetje de vreugdesprongen, de binkies. Die heb ik niet echt gezien in deze verblijven. Daar is de ruimte dan toch net te klein voor. Nu zitten ze weer in hun buitenverblijven, die zijn dubbel zo groot. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wietse Geplaatst: 28 juni 2021 Delen Geplaatst: 28 juni 2021 https://www.dropbox.com/t/5IDVZ9KfT2MHbHSw Flip z’n konijnenkamer van +/-10m2, verder staat altijd de deur open dus hij kan lekker door het hele huis heen. Over een tijd gaat Flip op koppelvakantie dus dan gaan we de kamer wat aanpassen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 19 september 2021 Delen Geplaatst: 19 september 2021 Mijn ren met mijn week oude koppel😁 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Billy en Dotje Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Konijntjes lopen vrij los. Konijnenhoekje was net schoongemaakt dus de speeltjes lagen nog niet terug bij het trekken van deze foto. Ze hebben ook nog een tunnel (is de ingang van hun "fort" onder onze zetelstoel), 2 intelligentiespelletjes, een balletje, en heel wat knaagdingen van wilg en henneptouw. En karton vinden ze ook altijd geweldig! 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Konijnenhol versie 5.0 Nu krijgen ze er echt geen cubes meer bij. 3 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KingDibbes Geplaatst: 3 april 2022 Delen Geplaatst: 3 april 2022 (aangepast) Nadat ik zoals sommige van jullie weten een turbulent jaartje achter de rug heb, is het nu gelukt om het buiten verblijf voor Doodle en Weedle te maken. Omdat het Angora en Teddy Widders zijn moeten ze droog kunnen zitten, dus hebben ze eigenlijk een tuinhuis, met daarin hun eigen hok, en een tuin met kunstgras 😂😂. Als ik dan thuis ben en het is lekker weer, dan kan de deur open, en is het slecht weer, dan de deur dicht. En hun binnenverblijf is dus een Ferplast Cottage Large. Die gaat dus mee naar hun tuinhuis deluxe XXL 😂😂😂. (nee het is een Keter tuinhuisje) Dan rest mij alleen nog de vraag, mogen ze dan nu wel af en toe al naar buiten? Ik lees daar tegenstrijdige verhalen van online. Ik weet dat voor overwennen van binnenkonijnen vorst niet goed is. Maar boven de 10 graden, kan dat ook nog kwaad? 3 april 2022 aangepast door KingDibbes Binnenverblijf toegevoegd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 28 april 2022 Delen Geplaatst: 28 april 2022 Voor al die mooie hokken van jullie doet mijn caviahok toch onder... Wel met 'n geniepige buis tussen de twee kooien en leuk gras & plant (ook veilig voor konijnen!) erin... De cavia's lopen net los. Staat op de slaapkamer en is toch voor cavia's dus hoeft ook niet heel enthousiast te zijn... Ze hebben ruimte zat. Het konijnenhok uit mijn topic wordt wel groter! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten