Karin de Graaf Geplaatst: 20 mei 2018 Delen Geplaatst: 20 mei 2018 Ons hok Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerrie Geplaatst: 23 mei 2018 Delen Geplaatst: 23 mei 2018 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sarah Geplaatst: 19 juli 2018 Delen Geplaatst: 19 juli 2018 We zijn momenteel druk onze ren aan het bouwen. Het resultaat van gisteren is de foto met deur (waar nog gaas aan komt) en de borderrol die de zandbak zal afbakenen. Onder de border rol komt nog uiteraard nog gaas. Ik zal mijn post telkens aanvullen met de nieuwe foto's als er vorderingen zijn. 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EstherR Geplaatst: 25 juli 2018 Delen Geplaatst: 25 juli 2018 Hier ook foto's van onze ren voor Pieter (Franse Hangoor) en Lily. Hij is 10 meter lang en gemiddeld 1,5 meter breed. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 4 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2018 De ren waar Joris en Brenda in wonen. Het dak is inmiddels wel vervangen voor een steviger dak wat afloopt in de goot ipv naar de achterkant. Dit was de ren in aanbouw, inmiddels wonen er al 9 jaar konijnen in. Dit is een oude opstelling in een vorig huis, Zwartje, Asha en Moya hadden daar een dubbele ren met een schuilhok. Prima opstelling ook, alleen vind ik het zelf prettiger om er bij te kunnen zitten, dat ging hier niet zo heel handig. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RUUDV Geplaatst: 7 augustus 2018 Delen Geplaatst: 7 augustus 2018 mijn verblijf, 15m2 voor mijn twee dwergjes! :) 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RUUDV Geplaatst: 7 augustus 2018 Delen Geplaatst: 7 augustus 2018 mijn ‘logeerverblijf’, hier vang ik konijntjes op van mensen die met vakantie gaan. Ze hebben 5,6m2 de ruimte, daarnaast krijgen ze af en toe een takje van mijn appel- of perenboom of een lekkere wilgentak als extraatje :) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hanne Lust-Everaert Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 12 uur geleden zei RUUDV: Heb je ook een foto? ik krijg hem er niet bij. al 3 keer geprobeerd :( Edit: eindelijk gelukt! :p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LilyMarshall Geplaatst: 15 augustus 2018 Delen Geplaatst: 15 augustus 2018 Dit is het vernieuwde buitenverblijf van Lucy en Marshall. Eerst hadden ze een grote ren met een dak van golfplaten (zie eerder in dit topic) maar met de stormen van deze winter en voorjaar waaiden de golfplaten kapot en hebben de konijnen heel lang in de schuur gewoond (en onze fietsen buiten in de regen). Omdat we graag de schuur weer voor ons zelf wilden gebruiken en we iets beters voor de konijnen wilden, hebben we dit tuinhuisje aangeschaft en hebben we 75 cm van de ren afgehaald zodat alles wel past. Er komt nog een afneembaar dak van plexiglas op de ren zodat ze ook met slecht weer zoveel mogelijk ruimte hebben. Het huisje is 180x120. We hebben er met pallets, een houten plaat en een stuk zeil een vloertje in gemaakt. De ren is nu 200x135. Ze kunnen (als het niet regent) 24/7 in het huisje en de ren. Als wij thuis zijn gaan de deuren van het tuinhuisje open en hebben ze nog een stukje extra om te hupsen. Ze wonen er nu een paar maanden in en lijken heel happy =) 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonie85 Geplaatst: 20 augustus 2018 Delen Geplaatst: 20 augustus 2018 Naar het platteland van Drenthe verhuist, dus super veel ruimte voor de konijnen (en kippen) de ren is ongeveer 6 bij 6 meter en er wonen 6 reuzen (3 Vlaamse en 3 Franse Hangoor) 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leonie85 Geplaatst: 20 augustus 2018 Delen Geplaatst: 20 augustus 2018 en mijn oude konijnenrennen; 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knuffeltje Geplaatst: 21 oktober 2018 Delen Geplaatst: 21 oktober 2018 Na een weekend hard werken schieten we hier ook lekker op. De ren wordt 2 bij 3, de palen zijn anderhalve meter en steken een meter uit de grond. Naast een opstaande plank ook een platte zodat er bij lange afwezigheid van toezicht een net overheen kan. Links een ruime deur zodat je er met de kliko goed door kunt. Vandaag hele dag bezig geweest alles zwart te verven. Morgen de deur passend maken en ergens deze week het gaas. 🙂 Wij hebben groen gaas genomen omdat dit minder opvalt. Van het oude hok behouden we het nachthok. Toekomstplannen zijn hangbakken met plantjes er aan hangen en misschien een doorgang door de schuur en daar een winddichte plek om binnen te zitten. Alleen de buis hebben we, vraag me enkel af hoe we dat allemaal knaagproof laten aansluiten. Eerst dit project maar af! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sharon_br Geplaatst: 7 december 2018 Delen Geplaatst: 7 december 2018 Hoop dat het lukt met de foto's. Hierbij het verblijf van mijn Albus en Dora. Boven het schuilhok is ruime voor het voer. En ik kan er lekker rechtop in staan. Ontworpen en gemaakt door mn vriend. 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 15 december 2018 Delen Geplaatst: 15 december 2018 Hier mijn konijnen-balkon (sorry, ik krijg ze niet rechtop? op mijn laptop staan ze origineel wel rechtop...). Wij hebben een zijbalkon waarop we een tuinhuisje in elkaar gezet hebben. Bij warm weer staat de deur altijd open, bij koud weer op een kier. Eigenlijk wil ik nog een verdieping binnen maken, zit even te denken hoe. Misschien een tafeltje ofzo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M@@ike Geplaatst: 5 januari 2019 Delen Geplaatst: 5 januari 2019 Verblijf van Broer&Zus! https://www.instagram.com/whiskers_and/ 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
esthermak Geplaatst: 18 februari 2019 Delen Geplaatst: 18 februari 2019 mies is geloof ik best blij met haar veranda 🙂 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 maart 2019 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2019 In dit topic staan een aantal voorbeelden van losse schuilhokken, zoals je die in of aan een ren kan plaatsen: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
evelien8 Geplaatst: 21 maart 2019 Delen Geplaatst: 21 maart 2019 Hier zit mijn koppel, 8 vrouwen en 7 mannen, het gaat perfect. Ze kunnen de hele dag vliegen rennen en graven. En als je met eten komt eten ze allemaal tegelijk uit een lange bak. Zo schattig om te zien😍🥰 8 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijn Jumper Geplaatst: 14 april 2019 Delen Geplaatst: 14 april 2019 Goedemorgen allemaal. In dit topic heb ik een foto gezet van mijn konijnen verblijf. We hebben het hok verplaatst en daarbij hebben de bunny's een nieuwe ren gekregen. Hierdoor hebben ze veel meer ruimte. We hadden de nieuwe ren leuk ingericht met een huisje en bruggetjes. Dit hebben we weer vervangen door een klein trappetje met een door gang voor de twee. Hier onder zie de nieuwe ren van onze Jumper en Dot. 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lisavd Geplaatst: 10 mei 2019 Delen Geplaatst: 10 mei 2019 Buitenverblijf van mij konijnen 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 juni 2019 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2019 Ik heb nog geen foto's van de nieuwe rennen geplaatst zie ik 🙂 Het zijn twee rennen naast elkaar, elke ren is 2x4 meter, dus 8 vierkante meter per koppel. Tussenin is een gaaswand met aan de onderkant doorzichtige platen vastgemaakt, zodat ze elkaar wel zien maar niet kunnen verwonden. De rennen in aanbouw En hier zijn ze af De meest recente toevoeging zijn de graafbakjes 🙂 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tam86 Geplaatst: 15 juli 2019 Delen Geplaatst: 15 juli 2019 Vorig jaar heeft mijn vriend een nachthok + ren zelf gemaakt. Alles is van hardhout ivm veiligheid. Kostte vier weekenden en heel wat geld, maar het resultaat mag er zijn. Hok is uitgegraven en geheel voorzien van nerstengaas. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melwit Geplaatst: 28 juli 2019 Delen Geplaatst: 28 juli 2019 Het hok heb ik al een tijdje. Het hok stond altijd op tegels en ik had een panelenren op het gras. Echter besloten ze er echt een hele grote zooi van te maken. Dus nu na de tuinrenovatie een nieuwe ren op tegels! Komt nog een zandbak in maar alles op zijn tijd! Voor nu ontzettend trots hierop! In totaal zo’n 7m2 voor 2 konijntjes. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VillaNanoe Geplaatst: 31 augustus 2019 Delen Geplaatst: 31 augustus 2019 De buitenren van mijn konijnen. ze hebben ook nog een binnenverblijf van 3x1 meter, maar is niet veel meer dan een hok met daarin een schuilhuis. 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eline_Kokoooo Geplaatst: 25 november 2019 Delen Geplaatst: 25 november 2019 Woooooow, als mensen bij ons komen zeggen ze altijd dat ons konijntje zo veel ruimte heeft. Toen we laatst de dierenarts belden vond die mevrouw van de balie het heel speciaal dat we een ren bij het hok hebben(dit is een slecht teken😬). Maar die van ons voldeed eigenlijk nog maar net aan het minimum. De ren is wel 1x2 meter maar dat is dus het minimum. Verder zit er nog een hok aan en een nutteloos hok waar het konijn niks mee doet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten