xBunnyGirlx Geplaatst: 22 mei 2017 Geplaatst: 22 mei 2017 Hallo iedereen heb een vraagje: Is het nu al verstandig om Anti Myiasis te gaan sprayen? Ze hebben geen last van maden nu maar is het wel verstandig als ik het nu doe? En hoe moet ik het dan doen? Heb een Duitse reus en een Vlaamse reus. En moeten ze daarna apart zitten als ik het gesprayed heb?
Evee Geplaatst: 22 mei 2017 Geplaatst: 22 mei 2017 Ja, als je ze preventief wil behandelen is het voorjaar/ de zomer de periode om dat in ieder geval te doen. Dat kan zeker nu al. De spray werkt ongeveer 4 weken. De spray is preventief, dus om te voorkomen dat ze het krijgen. Als ze al maden hebben, is het te laat om nog preventief te behandelen. Je sprayt het op hun kontjes en op hun buikje tussen de achterpootjes. Dat zijn de plekken waar maden het meest voorkomen. Je hoeft ze na het sprayen niet apart te zetten.
Roos1995 Geplaatst: 22 mei 2017 Geplaatst: 22 mei 2017 37 minuten geleden zei Evee: Ja, als je ze preventief wil behandelen is het voorjaar/ de zomer de periode om dat in ieder geval te doen. Dat kan zeker nu al. De spray werkt ongeveer 4 weken. De spray is preventief, dus om te voorkomen dat ze het krijgen. Als ze al maden hebben, is het te laat om nog preventief te behandelen. Je sprayt het op hun kontjes en op hun buikje tussen de achterpootjes. Dat zijn de plekken waar maden het meest voorkomen. Je hoeft ze na het sprayen niet apart te zetten. Even een vraagje.. ik heb nu die anti myiasis van de DA zo'n fles maar is die van beaphar bijv. qua werking hetzelfde?
Evee Geplaatst: 22 mei 2017 Geplaatst: 22 mei 2017 Ja, er zijn meerdere sprays die dezelfde werking hebben. Je hebt bijvoorbeeld de No-myiasis spray die de meeste dierenartsen verkopen en de anti-myiasis van beaphar.
Aanbevolen berichten