Ga naar inhoud

Nora sore hocks?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Nora ging zojuist lekker languit liggen en ik zag een rode plek op haar pootje! Nou heb ik het vermoeden dat ze weer last heeft van de blaas. Moet alleen urine nog zien op te vangen, maarja beetje lastig met 4 konijnen natuurlijk
Dus misschien dat het daar door kan komen dat ze last heeft van haar hakje?

Kan ik daar nog meer wachten tot 24 mei dan worden ze geënt of raden jullie mij aan om vandaag en anders maandag langs de gaan?

 

Dit lijkt me beginnende sore hocks, is het dan noodzakelijk om meteen naar de dierenarts te gaan of kan het ook wachten tot 24 mei?

 

dwqgc1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de woonkamer heb ik inderdaad vloerbedekking en daar kunnen ze 24 uur per dag heen.

In hun eigen kamer ligt er vinyl, En daar liggen wel kleedjes, die zijn van de action

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch vandaag maar naar de dierenarts. Ik vermoed weer een blaasontsteking.

Dus vanmiddag maar langs gaan.

Gisteren lag ze te knarsetanden, maar ze at nog prima, dus vandaag maar afspraak maken. En heb haar al wel pijnstillers gegeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Daar ben ik het niet mee eens Deeskuh. Het beestje heeft pijn dus een pijnstiller is dan het minste wat je kunt doen. Als je dat bij de DA aangeeft houden ze daar wel rekening mee. En als mens kun je toch aangeven wat je klacht is als je een pijnstiller genomen hebt? Ik kan me niet vinden in jouw redenatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze gebeld. Moest urine afgeven en dan hadden ze in 2 minuten de uitslag en als het inderdaad om een blaasontsteking ging, kon ik pijnstillers geven, En hoefde ik niet langs te komen, En konden ze in de urine niks vinden moet ik wel langs komen.

En pijnstillers kon ik gewoon geven, die ene keer was niet erg, nu even tijdelijk stoppen. Tot de uitslag er is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .