Bannie Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 Hoi hoi daar ben ik weer met een vraag. Wij hebben brokjes mee gekregen van de fokker maar hadden zelf ook brokjes. We zijn ze nu aan het mengen maar telkens als hij de nieuwe brokjes krijgt moet hij niezen... is dat erg? Is hij allergische? De rest van de dag en avond is er niets aan de hand. Alleen tijdens en na het eten van de nieuwe brokjes...
Evee Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 welke soorten voer geef je? Is het stoffig? Een allergie voor voer komt gelukkig eigenlijk nooit voor bij konijnen. Wel dat ze bijvoorbeeld gevoelig zijn voor stof of dat ze luchtwegproblemen hebben.
Mississippi Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 3 uur geleden zei Evee: Wel dat ze bijvoorbeeld gevoelig zijn voor stof of dat ze luchtwegproblemen hebben. Ja dat dacht ik eigenlijk ook. Soms heb ik ook weleens een stoffige pluk hooi en dan komt er even een niesje als ze er vol in duiken. En als ik zie wat er voor gruis op de bodem van de bak met brokjes altijd ligt, kan ik me ook goed voorstellen dat een wat gevoeliger konijn daar misschien last van heeft. Ik zou het wel even in de gaten houden, ook om zeker te weten dat het echt alleen bij het voer is en het geen toeval is en ie bijvoorbeeld snot blijkt te hebben. Gaat het verder wel goed met Bannie? Al dikke maatjes met je dochter?
Aanbevolen berichten