knaagjes Geplaatst: 18 december 2007 Delen Geplaatst: 18 december 2007 Heb met moeite Rufus op de weegschaal gepropt (keukenweegschaal tot 3 kg) en voor zover ik kon zien zit hij aan 2.200 g.Rosie Lee weegt 740, ze is op 2 weken dus een kleine 100 g bijgekomen.Ik vermoed dat zij dus wel echt mini mini gaat blijven, want Rufus zag ik veel harder groeien. Je gaat omver vallen als je die ziet Caroline, hij is flink groter geworden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 18 december 2007 Delen Geplaatst: 18 december 2007 :blink: 2.2 kg... waw... die was zo ienimienie... Merlot zit op 3kg met 8 maanden. Hoe oud is Rufus vermoedelijk nu weer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 18 december 2007 Delen Geplaatst: 18 december 2007 Zeg, neem is een foto met een evian-fles of andere 1.5 liter fles er naast... had ikmet tweeling ook gedaan, kan je vergelijken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2007 Is een fles Cliquot ook goed?:bunny3:Als hij in rust is zal het eens doen, want nu zijn ze pas de beentjes aan het strekken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 18 december 2007 Delen Geplaatst: 18 december 2007 Wel een grande dame dan hƩ :bounce: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2007 hij heeft geen liggend gat vandaag zene Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diddl Geplaatst: 18 december 2007 Delen Geplaatst: 18 december 2007 Hoe oud is Rosie Lee nu Knaagjes? Punky was in twee weken tijd 224 gram gegroeid. Met acht weken oud woog ze bijna 800 gram. Ze zit nu op 1,8 met 5 maanden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 18 december 2007 Delen Geplaatst: 18 december 2007 rosie lee komt toch bij een fokster wge he? is het een raskonijntje of een mengeltje?? flip weegt met zijn 8 maanden nu 900 gram! die zal dus ok niet veel groter meer worden...volgens mij gaat rosie lee zo'n beetj gelijk op aan mijn floes! maar hoeveel weken was ze nu precies? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2007 Rosie Lee is 11 weken. Het is een mengeltje hoor, de helft van het nest had de langere haren. Moeder ziet er ook zo uit.Dan is jouw Flip toch erg klein Kelly? Is hij een raskonijn? Rufus is nog geen 6 maand hihihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 19 december 2007 Delen Geplaatst: 19 december 2007 Rosie Lee is 11 weken. Het is een mengeltje hoor, de helft van het nest had de langere haren. Moeder ziet er ook zo uit.Dan is jouw Flip toch erg klein Kelly? Is hij een raskonijn? Rufus is nog geen 6 maand hihihi ja flip is idd erg klein!! echt een mini konijntje! maar absoluut niet mager!!hij staat nu toch al een tijdje op 900 gram! soms geeft de keukenweegschaal nog wel eens een kilo aan.. maar die niet zo heel nauwkeurig en boven de kilo is ie nog niet uitgekomen.hij is geen raskonijntje maar heeft wel de dwergfactor. heeft ook maar oortjes van vijf centimeter. floes is ook niet echt heel groot maar is een zogenamde non dwerg. die weegt 1400 gram en heeft oren van (ik geloof) zo'n 7 cm. ik zal eens kijken wat floes woog toen ie elf weken was. al kun je daar bij mengeltjes nooit zo helemaal an uit gaan! maar zal gewoon voor de grap eens kijken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 19 december 2007 Delen Geplaatst: 19 december 2007 floes woog met 11 weken 710 gram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten