Naadjelicious Geplaatst: 11 april 2017 Geplaatst: 11 april 2017 Ik ben bezig met om mijn eigenwijsje Elvis zindelijk te maken. Nu had ik dus met keukenpapier zijn plasje opgeruimd en in zijn wc gelegd. Maar hij heeft dat papier dus opgegeten kan dit kwaad?
Evee Geplaatst: 11 april 2017 Geplaatst: 11 april 2017 Als het een beetje is niet. Maar als hij er veel van eet kan het wel verstopping veroorzaken.
Naadjelicious Geplaatst: 11 april 2017 Auteur Geplaatst: 11 april 2017 Nee ik denk dat het een beetje is. Wat er van over was heeft mijn moeder uit zijn wc gehaald gelukkig. Dat zindelijk maken is me wel een dingetje maar de aanhouder wint hopelijk
Mississippi Geplaatst: 11 april 2017 Geplaatst: 11 april 2017 Even goed in de gaten houden hoe zijn keutels zijn denk ik. Als ze kleiner worden of als hij stopt met poepen --> naar de dierenarts. Je kunt eventueel de dierenarts ook gewoon even bellen voor advies :-) Succes met de zindelijkheidstraining, lijkt me een hele klus!
Naadjelicious Geplaatst: 11 april 2017 Auteur Geplaatst: 11 april 2017 Hij keutelt gewoon normaal dus denk ik niks aan de hand gelukkig! Maar hou t goed in de gaten! Dankje voor jullie antwoord. Hij is erg hardleers erin hahah maar komt vast goed. Groetjes Nadia en Elvis
Aanbevolen berichten