Naadjelicious Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Hoi allemaal, vraagje, mijn Elvis van 10 weken ligt soms met zijn voorpootjes opgetrokken onder zich. De rest van zijn lijf gwn plat. Ik zie niet dat zijn kont overdreven omhoog is. Is dit een gewone normale houding? Hij eet drinkt keutelt en plast gewoon. Maar toch maak ik me ongerust al weet ik niet precies waarom. Waarschijnlijk omdat ik mijn vorige nijn baloe na 2 weekjes bij mij dood vond in zijn hokje. alvast heel erg bedankt! Groetjes een onzeker bazinnetje
StamperPluis Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Is een normale ontspannen houding. Hier liggen ze er ook vaak zo bij.
Naadjelicious Geplaatst: 27 maart 2017 Auteur Geplaatst: 27 maart 2017 Bedankt voor het reageren. Ben soms zo onzeker door alles met mijn vorige nijn. Dat ik bang ben dat ik dingen over het hoofd zie. Ookal kon ik de vorige niet helpen toch zit ik er mee. Daarom zo blij met deze forums en jullie advies
Evee Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Dat is gewoon een normale houding hoor, lekker ontspannen. Gisteren lag Joris er ook ongeveer zo bij, maar dan met zijn voorpootjes over elkaar geslagen. Dat heb ik eigenlijk ook nog nooit bij een konijn gezien haha, het zag er uit of hij aan het bidden was. Of misschien was hij tijdens het wassen moe geworden en gewoon zo neergeploft Het blijven vreemde beestjes.
Aanbevolen berichten