anoeschkac Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 (aangepast) Hoi allemaal. ons konijn is vandaag gecasteerd, ik heb hem een uurtje geleden opgehaald. hij heeft gedronken en geplast, half blaadje witlof op. waneer moet hij weer gaan eten? want naar zijn hooi en korrels kijkt hij niet om. 27 maart 2017 aangepast door Deeskuh88 Leestekens toegevoegd
Boefje Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Nou het is al heel wat dat hij al zo snel weer iets eet! Biedt hem gewoon groenvoer aan. Biks en hooi komt vanzelf wel weer. Zolang hij wat eet is het goed.
Deeskuh88 Geplaatst: 27 maart 2017 Geplaatst: 27 maart 2017 Zou je volgende keer alsjeblieft punten en komma's willen gebruiken om het leesbaar te houden? Dankje! Heb je pijnstilling mee vanuit de dierenarts met advies over de dosering? Het is vrij normaal dat ze even iets uit hun doen zijn. Narcose is niet niks. Het komt wel weer goed met hem! Zet hem vooral dingen voor die hij lekker vindt. Brokjes gaan ze vaak pas het laatst weer eten. Hooi iets eerder, maar groenten die ze gewend zijn over het algemeen het eerst.
anoeschkac Geplaatst: 28 maart 2017 Auteur Geplaatst: 28 maart 2017 Sorry ben niet zo goed met leestkekens.Hooi heeft hij inmiddels ook op. Maak me te snel zorgen denk ik. Poept ook alleen plakpoep.Maar is verder levendig. Mag hij dan wel groenvoer ? Ziet er uit als keutels alleen plakkerig dus zal vast wel goed komen.iig bedankt voor je reactie
Evee Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Het zou kunnen dat dat de blindedarmkeutels zijn. Het is niet ongewoon dat ze die na de castratie laten liggen, vaak als konijnen medicijnen krijgen laten ze ze liggen omdat ze anders ruiken/smaken. Normaal eten ze die keutels op. Ik zou gewoon wel groenvoer geven. Voor een konijn dat gisteren gecastreerd is, klinkt alles gewoon normaal hoor
anoeschkac Geplaatst: 28 maart 2017 Auteur Geplaatst: 28 maart 2017 Maak me idd druk voor niks. Vanmorgen nog plakkerig nu gewone keutels
Aanbevolen berichten