Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo! Ik ben hier nu dus nieuw omdat ik een vraag had over mijn konijn (best logisch) maar ik wou hem dus pakken en toen zag ik rode keutels moet ik me zorgen maken ? :hug:

Geplaatst:
Zojuist zei Spijky:

Hallo! Ik ben hier nu dus nieuw omdat ik een vraag had over mijn konijn (best logisch) maar ik wou hem dus pakken en toen zag ik rode keutels moet ik me zorgen maken ? :hug:

Geplaatst:

Hoi! Ik hoop dat iemand gaat reageren want ik wou vandaag mijn konijn pakken maar toen zag ik opeens dat

er rode keutels aan zij anus hingen moet ik me zorgen maken?:hug:

Geplaatst:

Je had het op een paar plaatsen gepost, ik heb even alles bij elkaar in een topic gezet. Meestal komen verkleuringen in urine of keutels door iets wat ze gegeten hebben: een rode handdoek of kleed, of voedsel met een sterke kleur zoals rode biet.

Bloed in keutels droogt meestal vrij snel op en is dan bruin, lastig te zien dus. Maar als je twijfelt en denkt dat het toch bloed is zou ik met wat keutels naar de dierenarts toe gaan. Het kan dan vanalles zijn: coccidiose, baarmoederontsteking of baarmoederkanker, blaasontsteking etc.

Overigens is het niet zo goed als keutels blijven plakken aan je konijn. Wat krijgt hij allemaal te eten?

Hier staat veel info over konijnenkeutels: https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-medischeinformatie/post/konijnenkeutels/

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .