Spijky Geplaatst: 27 februari 2017 Geplaatst: 27 februari 2017 Hallo! Ik ben hier nu dus nieuw omdat ik een vraag had over mijn konijn (best logisch) maar ik wou hem dus pakken en toen zag ik rode keutels moet ik me zorgen maken ?
Spijky Geplaatst: 27 februari 2017 Auteur Geplaatst: 27 februari 2017 Zojuist zei Spijky: Hallo! Ik ben hier nu dus nieuw omdat ik een vraag had over mijn konijn (best logisch) maar ik wou hem dus pakken en toen zag ik rode keutels moet ik me zorgen maken ?
Spijky Geplaatst: 27 februari 2017 Auteur Geplaatst: 27 februari 2017 Hoi! Ik hoop dat iemand gaat reageren want ik wou vandaag mijn konijn pakken maar toen zag ik opeens dat er rode keutels aan zij anus hingen moet ik me zorgen maken?
Evee Geplaatst: 27 februari 2017 Geplaatst: 27 februari 2017 Je had het op een paar plaatsen gepost, ik heb even alles bij elkaar in een topic gezet. Meestal komen verkleuringen in urine of keutels door iets wat ze gegeten hebben: een rode handdoek of kleed, of voedsel met een sterke kleur zoals rode biet. Bloed in keutels droogt meestal vrij snel op en is dan bruin, lastig te zien dus. Maar als je twijfelt en denkt dat het toch bloed is zou ik met wat keutels naar de dierenarts toe gaan. Het kan dan vanalles zijn: coccidiose, baarmoederontsteking of baarmoederkanker, blaasontsteking etc. Overigens is het niet zo goed als keutels blijven plakken aan je konijn. Wat krijgt hij allemaal te eten? Hier staat veel info over konijnenkeutels: https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-medischeinformatie/post/konijnenkeutels/
Spijky Geplaatst: 27 februari 2017 Auteur Geplaatst: 27 februari 2017 Dankjewel ❤️ ik heb Wat foto's gemaakt van zijn keutels. Heel erg bedankt
Evee Geplaatst: 27 februari 2017 Geplaatst: 27 februari 2017 Hier staat info over hoe je een foto post:
Aanbevolen berichten