brit je Geplaatst: 20 februari 2017 Auteur Geplaatst: 20 februari 2017 hallo iedereen, blijkbaar ging er iets fout en is mijn tekst blijkbaar gaan lopen van dit onderwerp, daarom nog eens opnieuw. hierboven een foto van mijn dwergkonijntje van 8 maand die liever op zijn vervoerbakje zit dan erin. mijn schatje is een echte wilde bras, op de zetel af de zetel, rondsprinten in huis en vaak valt hij dan eens of loopt hij ergens tegen, ik zie hem wel altijd direct rechtgrabbelen en loopt dan terug verder, maar mijn mamashart schreeuwt het dan altijd uit van "oh nee heb je u pijn gedaan", ik ben gewoon altijd bang dat hij eens iets zal breken of inwendig kan krijgen, een hersenschudding ofzo, deze ochtend sprong hij ineens op de armleuning van de zetel ipv in de zetel. zijn jullie konijntjes ook zo wild of maak ik me zorgen om niets? mijn beestjes zijn mijn alles daarmee
Mississippi Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Hoera, iemand gevonden die nog panischer is over d'r huisdier dan ik Ze kunnen wel wat hebben hoor. Ze zijn erg kwetsbaar, dat klopt, maar ook heel flexibel en volgens mij helpt dat behoorlijk. Hier doen ze ook aan de lopende band domme dingen en missen ze de bank ook wel eens om de een of andere domme reden. Of knallen ze tegen de zijkant van het hok als ze van de trap afstormen terwijl ze die ook echt prima heel beheerst kúnnen nemen. Tuurlijk is het belangrijk dat je je huis zoveel mogelijk bunnyproof maakt, maar je kunt nou eenmaal ook niet alle stomme acties voorkomen, denk ik... Het zijn wat dat betreft net kinderen, soms gaan ze gewoon op hun snuit op een manier die jij nooit had kunnen bedenken ;-) 5
Boefje Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Ik had vroeger een nijn die stuiterde op zijn rugje het ren trappetje af. Ik schrok mij een ongeluk al zag het er wel heel grappig uit. Gek hoe je die twee emoties tegelijk kan voelen. Gelukkig was er niks aan de hand. Ook ben ik ooit per ongeluk op een van mijn vroegere nijnen gaan zitten al stond ik meteen weer op toen ik een zacht verend kussentje onder mijn billen voelde! Ik moest bijna huilen maar hij liep daarna gewoon weer vrolijk rond. Noellie grabbelde eens in een kruiptunnel en draaide ineens 360 graden int rond hihi. Ze keek heel verschrikt waarop ik alleen maar lachend " wat doe je nou!!?" Kon roepen. Juneau die inmiddels is overleden sprong als kleine man zo van mijn schoot midden op de salon tafel waar allemaal glazen en bekers stonden. Kreeg ik ook bijna een hartverzakking. Gelukkig kunnen ze idd heel wat hebben maar toch ook weer niet...zucht gekke beestjes. 2
brit je Geplaatst: 20 februari 2017 Auteur Geplaatst: 20 februari 2017 @Mississippi mijn beestjes zijn mijn babikes é
Mississippi Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Ja dat was me ondertussen al duidelijk ;-) 2
Aanbevolen berichten