elro Geplaatst: 8 februari 2017 Geplaatst: 8 februari 2017 hallo heeft er iemand ervaring met artrose met zn konijn, en heeft rejoint en drynaria gegeven.
elro Geplaatst: 8 februari 2017 Auteur Geplaatst: 8 februari 2017 en hoeveel moet ik geven aan mijn konijn v 2 kilo. in de bijsluiter staat, tot 5 kilo 2 maal daags 1 tablet a 300 mg dan moet ik toch n halve geven, of niet.
Shivas Geplaatst: 8 februari 2017 Geplaatst: 8 februari 2017 Om de juiste dosering te geven kan u best contact opnemen met u d.a. Beide zijn gemaakt op basis van kruiden.
Joseeke Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 Ed, 1 van mijn konijnen, heeft ook gewrichtproblemen d.m.v. slijtage/artrose. Hij kan hierdoor moeizaam zijn achterhand bewegen. De dierenarts mij structureel pijnstilling voor hem voorgeschreven. Ik heb jouw topic-naam gegoogled, omdat ik niet wist wat je hiermee bedoelde. Ik lees ook dat ze gemaakt zijn op kruiden. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met een natuurgeneeskundige, denk ik. Via Google kwam ik deze link tegen, waar doseringen op vermeld staan:http://www.huisdierendokter.nl/artrose.htm
elro Geplaatst: 14 februari 2017 Auteur Geplaatst: 14 februari 2017 ik heb inmiddels rejonit en drynaria gegeven aan haar, maar volgens mij heeft ze vd artrose niet veel last. ze plast nog steeds overal, sinds 3 mnd en is chagrijnig, en knort als ze eten krijgt, dit deed ze eerst nooit. kan het de hormonen zijn, juist omdat ze is geholpen. bij mensen zie je ook dat ze een aanvulling ve hormoon krijgen, omdat ze iets missen. morgen weer naar de DA
Aniek Geplaatst: 14 februari 2017 Geplaatst: 14 februari 2017 Hoe is artrose vast gesteld? Het is in ieder geval niet mogelijk om zo snel iets over de werking van deze medicatie te zeggen. Krijgt ze geen pijnstilling? Ik zou altijd willen zien of dat eerst verandering geeft.
Aanbevolen berichten