Ga naar inhoud

Help! Mijn konijn heeft een groot stuk katoen gegeten!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vanmorgen ontdekt dat een van m'n konijnen een stuk (~10cm2) katoen heeft gegeten. Dit trekken ze wel vaker stuk tot kleine draadjes, opeten deden ze alleen nog nooit. Springlevend en vol energie op het moment nog en ook eten deden ze goed vanmorgen. Heb toch de dierenarts voor de zekerheid gebeld en die zei dat ik het in de gaten moest houden. Ben bekend met dwangvoeden en verstoppingen dus weet waar ik op moet letten - mijn vraag alleen is of er dingen zijn die ik nog kan doen om een eventuele verstopping sneller op te lossen en wanneer we "save" zijn als in binnen hoeveel dagen weet ik zeker dat het er via de achterkant veilig uit is gekomen? Alvast bedankt!

liefs

Geplaatst:

Ik ben geen dierenarts, dus check dit zeker nog even bij de dierenarts, maar misschien is het slim om alvast cisaral en laxatract in huis te halen als je dat nog niet hebt? Dan kun je snel starten op het moment dat ze wel tekenen van verstopping beginnen te vertonen. Lekker bezig wel, dat konijn van jou ;-) 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .