Silvia Sijmons Geplaatst: 15 december 2016 Geplaatst: 15 december 2016 Ik zie nu net dat meneer pluis een abces heeft in zijn oor :(. Hij heeft in de korte tijd dat hij hier is (een kleine maand) al veel ellende meegemaakt, ik vind het zo erg! Het abces is open, heb zoveel mogelijk dikke kaas drab eruit geknepen en daarna de wond uitgespoeld met water. Ik ga morgen sowieso de dierenarts bellen! Kan ik nog iets doen? En de dierenarts doet denk ik hetzelfde toch?
Mississippi Geplaatst: 15 december 2016 Geplaatst: 15 december 2016 Achos. Arme meneer pluis. Is er geen dienstdoende dierenarts die je eventueel even kunt bellen voor advies?
Silvia Sijmons Geplaatst: 15 december 2016 Auteur Geplaatst: 15 december 2016 Ik durf niet zo goed te bellen, heb de afgelopen 2 maanden al tweemaal de spoed dierenarts moeten bellen. Dalijk worden ze gek van me :(
Sanne1993 Geplaatst: 15 december 2016 Geplaatst: 15 december 2016 Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor. De spoeddiensten zijn er voor dit soort dingen. Ze hebben liever dat je een keer teveel belt dan een keer te weinig
Aanbevolen berichten