Evee Geplaatst: 31 december 2020 Auteur Geplaatst: 31 december 2020 Ik heb gelukkig wel een kamer boven vrij waar indien nodig een ziekenboeg of tijdelijke huisvesting kan worden opgezet. En in het tuinhuisje zou ook kunnen, hoewel daar niet zo heel veel ruimte is, maar als het echt nood is, kan er veel. Ik denk dat de hond het geweldig zou vinden, die komt niet meer naar binnen dan!
Gast Geplaatst: 31 december 2020 Geplaatst: 31 december 2020 Ik denk dat ik Yoda en Tumtum moet uitgraven 🤣
pakyakker Geplaatst: 31 december 2020 Geplaatst: 31 december 2020 Ik weet niet of het kan hoor. Maar het laagje dat er afgelopen jaren is gevallen deed ik Vlekje er niet om naar binnen. Vlekje vond sneeuw wel leuk. Had het hok wel afgeschermt zodat het in ieder geval niet in het hok sneeuwt. Als er echt een meter sneeuw valt is het natuurlijk een ander verhaal dan gaat ze mooi weer in het schuurtje alleen dan niet genoeg ruimte voor een ren.
Gast Geplaatst: 31 december 2020 Geplaatst: 31 december 2020 Paar cm ben ik ook niet zo huiverig voor. Maar een meter..? Of zelfs al 15 cm lijkt mij voor een konijn erg veel.
Evee Geplaatst: 1 januari 2021 Auteur Geplaatst: 1 januari 2021 Ik geef dit topic ook een slotje, het loopt al vier jaar, dus tijd voor een nieuwe versie 😉
Aanbevolen berichten