Mariko Tulner Geplaatst: 5 december 2016 Geplaatst: 5 december 2016 Hallo, Laatst heb ik ook al een bericht hier geplaatst i.v.m ons konijn Lemmy. Zij is helemaal opgeknapt van het gene wat er toen aan de hand was. Maar ze blijft een pechbunny want ze heeft nu een korstje op haar neus. Het is hard en donker en het krult wat om. Ze eet en drinkt verder goed en speelt lekker met Thunder. Heeft iemand een idee over wat het zou kunnen zijn en het eventuele herstel? We hebben haar nog niet eens een jaar en dit is al de derde keer dat ze wat heeft! Vind het zo sneu voor het beestje! groetjes lemmy en thunder
Christaaa Geplaatst: 6 december 2016 Geplaatst: 6 december 2016 Ik vind de foto wat lastig te zien. Kan het gewoon een genezend wondje zijn? Korstjes op de neus zie je ook bij syfilis. Ik zou even langs de dierenarts gaan.
Mariko Tulner Geplaatst: 7 december 2016 Auteur Geplaatst: 7 december 2016 Ik ga vanmiddag met beide naar de dierenarts. Hoop dat het meevalt en dat ze gauw beter is. een korstje van een wondje is het denk ik niet want het korstje word groter
Domino Geplaatst: 7 december 2016 Geplaatst: 7 december 2016 Als het korstje wat omkrult zou ik ook denken aan syfilis. Heeft je konijn toevallig ook op andere plekken korstjes? Bijvoorbeeld de ogen of het geslachtsdeel?
Mariko Tulner Geplaatst: 7 december 2016 Auteur Geplaatst: 7 december 2016 En toen was het korstje op eens weg... Ik ga zo ie zo nog naar de dierenarts want het neusje ziet er wat viezig uit nog. Oogjes zijn verder prima, laat het wel even weten vanavond!
Mariko Tulner Geplaatst: 7 december 2016 Auteur Geplaatst: 7 december 2016 Het is inderdaad syfilis. Geslachtsdeel zag er ook niet helemaal gezond uit. beide hebben ze antibiotica! Hoop dat het snel opknapt!
Christaaa Geplaatst: 7 december 2016 Geplaatst: 7 december 2016 Goed dat je met ze naar de dierenarts geweest bent! Hopelijk knappen ze snel helemaal op en ben je dan eens klaar met al dat dokteren.
Aanbevolen berichten