Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal, mijn ram ( 2 jaar ) heeft begin deze zomer e-cuniculi gehad ( omvallen ). Na 1 1/2 week fenbendrops 1 x daags was hij er weer bijna bovenop, na 2 weken helemaal. Hij hij heeft tot nu toe geen terugvallen gehad en zijn partner ook niet ik heb ze pas voor de zekerheid beide nog ruim 2 weken behandeld bij fenbendrops. Het word buiten steeds kouder ( dat kan niet heel veel kwaad ) maar het is ook telkens erg nat, echt heel erg daarom wil ik eigenlijk een andere losloop/speelplek voor hun, om lekker de poten te strekken normaal gesproken deden ze dit een 18/24 stukken ren en met wandelingen. Maar nu het natter word. Leek mijn kamer me wel een goed idee, ik zet daar ook een toilet neer en zorg dat het temperatuurverschil niet te hoog is, maar kan dit kwaad voor eventuele e-cuniculi terugbraken. Want een verhuizing is stressvol en kan er weer voor zorgen ( cuniculi ) maar kan dit kwaad ? Of zou ik tijdens het wennen ze beide weer aan de fenbendrops zetten, om de cuniculi te onderdukken ? Met vriendelijke groet : Sophie

Geplaatst:

Begrijp ik het goed en zijn het buitenkonijnen, maar wil je nu een speelplek in huis voor ze maken?

Als dat het geval is, zou ik dat niet doen. Ik zou zorgen dat de ren goed weersbestendig is, die eventueel (gedeeltelijk) overdekken als je het idee hebt dat het er te nat wordt. Maar ik zou ze niet heen en weer tussen binnen en buiten gaan halen, zeker niet als je je zorgen maakt over de ec. Ik zou gewoon zorgen voor een goed, ruim, weersbestendig permanent verblijf.

• Vind ik leuk 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .