Vivi Geplaatst: 23 oktober 2016 Geplaatst: 23 oktober 2016 Hallo, Ik krijg zoals de titel het al benoemd een voederster als logé. Nou vraag ik me af of het kwaad kan voor mijn ram? Hij heeft alle 2 inenten al gehad en de voedster maar 1.. Wat denken jullie? Dank jullie alvast voor het meedenken.
Bunny_Sheila Geplaatst: 23 oktober 2016 Geplaatst: 23 oktober 2016 Dit is wel een lastige situatie, wat momenteel als eerst in me opkomt is dat je moet doen waarbij je jezelf het veiligste voelt en geen risico's nemen. Als je zeker bent dat het andere konijntje niet besmet is zou je het eventueel wel kunnen doen, ik weet ook niet welke innenting ze gehad heeft vandaar. Ik denk dat de keuze bij jou ligt en dat je zelf zal moeten beslissen of je het doet of niet, geen idee of anderen hier mischien een andere mening over hebben? Groetjes.
Vivi Geplaatst: 25 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2016 Hallo, Jeetje wat fijn dat u reageert. Ik lees uw reactie net pas ben nog nieuw dus heb niet zo goed door hoe t werkt ahah! Ik heb der bij me en het gaat allemaal heel goed gelukkig! Alleen ze keutelt nu buiten der hokje. Ik leer het haar wel af.. Waar kan dat aan liggen denkt u? Groetjes
Domino Geplaatst: 25 oktober 2016 Geplaatst: 25 oktober 2016 Ze zal haar territorium aan het afbakenen zijn door middel van haar keutels overal neer te leggen. Als het goed is moet dat binnenkort minder worden en zal ze een vast plekje zoeken voor de keutels.
Aanbevolen berichten