Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo, mijn ram heeft sinds vandaag wat last van zijn oogje. Het oog is gewoon helder net zoals de andere, het is niet rood of opgezwollen. Het ziet er allemaal keurig uit. Alleen als hij zegmaar zit ( de ruststand ) knijpt hij dit oogje een beetje meer dicht ( klein beetje ) dit is ook het oogje die telkens elke dag weer word gelikt door zijn partner ze doet het zoveel en ja alleen dat oogje. Hij had er wel eerder een klein beetje last van ( dat zij zoveel likte) maar nu begint ze dus weer heel veel te likken. Ik heb al begrepen dat dit gewoon gezond is, maar als hij er echt een beetje last van krijgt ? Ik had ookal voor myxomatose enzo gekeken maar zijn geslachtsdelen, ogen, neus etc. Zijn gewoon normaal, hij eet normaal, en zijn ogen zien er erg gezond uit ( hij heeft van die mooie felblauwe ogen ) ik weet dus wel zeker dat dit komt van dit vele likken maar is er iets tegen te doen ? Als ik het haar zie doe zorg ik meestal dat ze zijn hoofdje gaat likken, maarja ik kan er natuurlijk niet 24/7 bij zijn ! Heeft iemand tips of iets dergelijks of ervaring met licht geirriteerde oogjes door het likken ?

Geplaatst:

Hoi!

Ik zou niet weten wat het is, misschien ben je iets te overbezorgd (wat juist hartstikke goed is)
Ik ben benieuwd of iemand er iets anders op weet dus ik volg dit ook eventjes.
Als ik jou was zou ik het even laten en het zeker niet nog meer gaan irriteren met doekjes ofzoiets, maar dat doe je volgens mij al. 

Kun je misschien een fotootje sturen, buiten dat ik wel benieuwd ben naar die mooie ogen, helpt dit misschien met het vinden van een oorzaak of constatering hihi.

- dyonne

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

hoi Dyonne bedankt voor je antwoord. Ja , ik ben heel erg snel bezorgden nee ik heb nog niks met doekjes gedaan ofzo. Gelukkig maar want er is niks aan de hand. Ik heb wel een foto gemaakt van z'n oog ( waar ik me druk over maakte ) ik moet er wel bij zeggen dat ik een Nokia heb met een hele slechte camera. Z'n huid om z'n oog is het echt echt heel erg licht, bijna wit dus. Maar op de foto zien ze er een beetje rood uit maar dat is niet het geval ! Ik hoop dat de foto aankomt ( ik heb geen verstand van bunnybunch !

-Sophie

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .