Trry Geplaatst: 14 oktober 2016 Geplaatst: 14 oktober 2016 Hoi allemaal, Ik heb sinds een week ongeveer nu een konijntje (Pablo) in huis. Als het goed is is hij 11 weken oud nu. In het begin nieste hij af en toe een paar x achter elkaar. Maar dat lijkt nu gestopt te zijn nu ik niet door het hele hok bodembedekking heb liggen. Hij heeft alleen wel een heel klein beetje een nattig oogje. Zit verder niet in de vacht en zn oogje is ook niet rood ofzo. Maar de huid trekt in de ooghoeken (voor en achter) best ver door. Aan het andere oogje ook wel maar minder. Nou was dit volgens mij al toen hij bij mij kwam. Dus ik weet niet of ik me daar druk om moet maken. Wat denken jullie? Groetjes Terry
Amphitrite Geplaatst: 14 oktober 2016 Geplaatst: 14 oktober 2016 Welke bodembedekking gebruik je nu dan? Het kan te stoffig zijn en misschien dat zijn oogje daardoor gaat tranen, of misschien is hij er allergisch voor? Ik weet het ook niet zo goed eigenlijk, maar anders misschien toch verstandig om contact op te nemen met de dierenarts.
Trry Geplaatst: 14 oktober 2016 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2016 Ik heb nu eigenlijk alleen hooi (beaphar tijm) in de hooiruif en voederbal. Ook al komt het dus wel in het hok. Op het toilet nu sinds gister houtkorrels en daarvoor had ik houtsnippers. In het begin door het hele hok houtsnippers met hooi erover. Maar daar ben ik snel van afgestapt want hij gooide toch alles aan de kant. Voor nu liggen er theedoeken.
Aanbevolen berichten