Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey Hey!

Ik wilde eigenlijk even weten of iemand mij een goede DA in Eindhoven kan vertellen!?!?

Ik zou graag mijn vrouwtje willen laten stereliseren.. ik heb wel een DA gevonden in de achtse barrier.. maar deze doet het alleen met injectie! En ik geef liever de voorkeur aan gas!

Bij de DA in de achtse barrier kost het me 61euro voor het verwijderen van de baarmoeder met eierstokken.. is dit duur?!?!

HELP ME!!

Liefs Mandy:bunny2:en Lola..

Geplaatst:

Don de Bruin, Esther Groot

Dierenarts Don de Bruin

Pastoor Dijkmansstraat 44

5611 RB Eindhoven

040-2112450

Behandeling volgens afspraak.

Donderdagavond vanaf 17:00 gesloten.

staat op konijnen.nl als konijnkundige DA

Geplaatst:

ik heb geen idee wat de kosten zijn voor een castratie van een voedster

ik zelf ga ook voor kleine dingen naar

dierenkliniek Gestel

Tinelstraat

040 2550278

zelf heb ik goede ervaringen met hun, maar heb er nog nooit een dier laten castreren

Geplaatst:

kijk eens in het spoed eisende vragen onderdeel.... daar staat een hele lijst met dierenartsen die door leden van dit forum geadviseerd zijn!

61 euro o zich klinkt mij eigenlijk als helemaal niet zo duur voor een voedster! maar check wel of ie echt weet wat m te doen staat

Geplaatst:

En de allerbelangrijkste vraag om aan de da te stellen, moet mijn konijn nuchter zijn voor de operatie?

Zegt de da ja gelijk een andere zoeken.

Een konijn mag absoluut niet nuchter zijn!!!!, dit doen ze bij andere dieren omdat die anders kunnen overgeven en kunnen stikken in hun eigen braaksel.

Maar omdat een konijn het braakreflex mist is dit gevaar er niet en daarnaast mag een konijn zijn darmen ook nooit stil komen te staan.

Dus denk er om een konijn mag niet nuchter naar de da, de da die dat zegt zou ik al niet vertrouwen

Geplaatst:

Ik heb zelf als DA Scholten. Hij zit op de Michel Angelolaan tegenover het Catharina ziekenhuis. Hij heeft ook de casteratie bij mijn rammen gedaan en ik ben zeer tevreden over hem. Bij hem gaat het meer om de dieren dan om het geld wat ik ook een belangrijk punt vind.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .