Ga naar inhoud

rubber en plastic


myrabbit

Aanbevolen berichten

mijn konijn eet fietsbanden rubberen duurstopper voor de buitendeur de beschermhoes van de bbq , stoffer en blik en hout dat us toch niet goed voor hem? 

maar ik kan moeilijk alles wegstoppen of hem de hele dag in zijn hokje laten zitten want mijn konijnt loopt elke dag buiten...

 

ik hoop dat jullie hier een anteoord op weten

groetjes  myrabbit lover

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Toch zou ik alles zoveel mogelijk opruimen hoor. Dat is het beste voor je konijn en voor je spullen... en ziet er ook nog eens netjes uit ;-). Teveel van deze producten in het maagje is namelijk niet gezond. Ik ken je situatie niet, maar misschien kunnen er een aantal producten naar een schuurtje of naar binnen? Tegenwoordig heb je ook wel 'buitenkasten' (bij Ikea bijvoorbeeld). Eventueel kun je een andere deurstopper kiezen (of een haakje aan de deur?).

En wat daarbij ook een oplossing kan zijn is een maatje voor hem/haar waardoor hij/zij niet meer alleen is. Ik begrijp tenminste dat je konijn alleen is? Je tekst is in enkelvoud :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, je zult toch echt voor een ruime veilige woning moeten zorgen. Een konijn hoort nooit in een hokje te zitten, maar altijd een ruime ren te hebben. En in die ren heb je natuurlijk geen rubber nodig. ;) 

Als de ruimte waar het konijn nu rond loopt niet veilig is, moet je het veilig maken. Zo simpel is het. Opsluiten in een hokje kan nooit de oplossing zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .