louloumolly Geplaatst: 15 september 2016 Geplaatst: 15 september 2016 hoi mijn konijn lekt af en toe een beetje urine de urine is gewoon een normale kleur, ze gedraagt zich normaal en krijgt goed en gevarieerd te eten ( elke dag groenvoer, veeeel hooi, beetje biks ) ze heeft dit nu al bijna 2 weken. Soms lijkt het op sproeien maar soms is het ook een kleine plas ( echt niet groot ) haar partner heeft al een keer cuniculi gehad. Dus ik zit daar ook aan te denken. Want ik heb haar nu al 1 week aan de fenbendrops gehad ( met haar partner ) ik heb het idee dat ze minder lekt...............
Deeskuh88 Geplaatst: 15 september 2016 Geplaatst: 15 september 2016 Dat kan inderdaad een symptoom zijn van EC, maar ook van nog zoveel meer. Het beste is dus om contact op te nemen met je dierenarts, zodat eventueel de urine en de blaas onderzocht kunnen worden. Het kan ook iets van blaasontsteking zijn of wat dan ook.
louloumolly Geplaatst: 20 september 2016 Auteur Geplaatst: 20 september 2016 Op 15-9-2016 at 23:06 zei Deeskuh88: Dat kan inderdaad een symptoom zijn van EC, maar ook van nog zoveel meer. Het beste is dus om contact op te nemen met je dierenarts, zodat eventueel de urine en de blaas onderzocht kunnen worden. Het kan ook iets van blaasontsteking zijn of wat dan ook. hoi, ja indd. Maar ik heb ze toen een tijd apart gehad toen lekte de beide niks ik heb trouwens het idee dat het de andere is. Ze zijn de laatste tijd ook heel erg bezig met dominantie en sproeien. Eentje zit er weer aan de fenbendrops.
louloumolly Geplaatst: 23 september 2016 Auteur Geplaatst: 23 september 2016 update we gaan dinsdag naar de dierenarts omdat ik vandaag weer wat vieze plukken vond.
Aanbevolen berichten